Ik heb hier een HP Proliant DL360 G3, deze heeft 't al een tijdje gewoon gedaan.
Na hij een tijdje heeft uit gestaan had ik hem vandaag geprobeerd weer aan de gang te krijgen.
Nu kreeg ik een error bij het opstarten, deze fout melding:
1611 - system zone fan assembly failure detected
Fan solution not sufficient
Vervolgens sluit de server automatisch na 5 seconde af.
Ik ging ervan uit dat een fan gefaalt zou zijn, dus ik haal de deksel eraf, check alle fans, maar elke fan draait gewoon en alle fans lijken ook gewoon normaal te draaien.
Ook brande er een rood lampje op de mobo, in de handleiding stond dat dit de 'I/O Fan Failure LED' was. Nu heb ik geen idee wat dit is, en kan ik 't ook niet echt op google vinden. Op meerdere zoek resultaten van google zag ik o.a. mensen zeggen dat dit de CPU fans zijn, maar der zit ook een LED op de mobo die aangeeft als de CPU Fans gefaalt zijn, deze staat gewoon uit.
Kan iemand me hierbij helpen?
(ik kan niet in de bios komen, en ook niet in de iLO.)
Na hij een tijdje heeft uit gestaan had ik hem vandaag geprobeerd weer aan de gang te krijgen.
Nu kreeg ik een error bij het opstarten, deze fout melding:
1611 - system zone fan assembly failure detected
Fan solution not sufficient
Vervolgens sluit de server automatisch na 5 seconde af.
Ik ging ervan uit dat een fan gefaalt zou zijn, dus ik haal de deksel eraf, check alle fans, maar elke fan draait gewoon en alle fans lijken ook gewoon normaal te draaien.
Ook brande er een rood lampje op de mobo, in de handleiding stond dat dit de 'I/O Fan Failure LED' was. Nu heb ik geen idee wat dit is, en kan ik 't ook niet echt op google vinden. Op meerdere zoek resultaten van google zag ik o.a. mensen zeggen dat dit de CPU fans zijn, maar der zit ook een LED op de mobo die aangeeft als de CPU Fans gefaalt zijn, deze staat gewoon uit.
Kan iemand me hierbij helpen?
(ik kan niet in de bios komen, en ook niet in de iLO.)