Plextor 16 speed geen RAW mode, onzin!

Pagina: 1
Acties:

• Boerenkool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2025
Ik volg nu al een tijdje de dicussie rondom de nieuwe brander van plextor en overal lees ik dat deze raw mode niet zo ondersteuen en daarom niet zo werken met clonecd.

Hoe komen jullie aan deze info? Volgens Cdrinfo:

http://www.cdrinfo.com/hardware/plextor1610a/

Werkt deze perfect samen met cloneCd :?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Hopen dat die later dmv een firmwareupdate wel RAW mode gaat ondersteunen.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
BTW: In de conclusie van dat artikel van jou staat toch echt bij positive: Supports reading/writing MMC DAO RAW

Of ben ik nu blind:?

• Boerenkool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2025
Op zondag 18 maart 2001 14:54 schreef ubermaestro het volgende:
BTW: In de conclusie van dat artikel van jou staat toch echt bij positive: Supports reading/writing MMC DAO RAW

Of ben ik nu blind:?
Dat is nu just mijn vraag. In veel postings wordt melding gemaakt van het feit dat deze writer gaan raw mode zou ondersteuene. Volgens mij dat deze writer dat wel.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

------------------------------------
The PleXWriter PX-W1610A supports DAO-RAW according to CloneCD v2.8.4.2. This was confirmed from our test results. The drive as you have noticed doesn't support simulation, which the competition (Yamaha 2100E) does. That's not a big problem, since the CDR media is very cheap nowadays
------------------------------------
hij doet dus wel raw-writing..geen simulation..nou ja, boeie! (ik dacht ook dat ie het niet kon hoor!

en als je ff verder leest in het artikel, dan zie je dat ie geen SaveDisk2 cd's kan kopieren..das wel jammer, maar zo'n gevoel had ik al

nu weet ik zo'n beetje wel zeker welke drive ik ga kopen:)
thanx voor de link!