Toon posts:

Behringer B1030A aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 381001

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in gedachten om B1030A aan te schaffen maar ik weet echter niet of deze geluidsmonitors werken zonder een mengpaneel of iets dergelijks, want ik wil het gebruiken met een 3.5mm jack kabel. En heb je trouwens een extra stroombron nodig?

Alvast bedankt!

http://www.behringer.com/EN/Products/B1030A.aspx Linkje van de speaker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 15:33
Kijk eens helemaal onderaan de pagina die je zelf linked. Daar zie je de aansluitingen en een connector voor voeding. Dus ja, een stroombron is nodig en met een verloopje kun jij je laptop of pc aansluiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie wel dat IEC kabel nodig is, maar hoe zit het met die andere speaker die je erbij krijgt als een set?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

als je het niet gaat gebruiken kan je ook kijken naar de speakers van audioengine, die klinken iets minde klinisch en zijn dus iets beter voor gewone mp3tjes dan deze studiomonitors

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 15:33
Nou, die andere speaker moet ook ergens zijn prik vandaan halen en ik zie toch maar 1 aansluiting. Waarschijnlijk zal op die andere speaker dus ook wel zo een aansluiting zitten.
Maar ik zou je willen adviseren om ze eens te bekijken bij bijvoorbeeld een feedback of andere audio-speciaalzaak. Neem dan meteen even de moeite om ze te beluisteren. Wellicht ben je helemaal niet onder de indruk van de kwaliteit van de speakers.

En wat brilsmurfje zegt, heb je het wel nodig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Mijn broer is een muziek liefhebber en ja piano bespeeld hij en daarvoor wilt hij een geluidsmonitor aanschaffen om muziek te kunnen maken. Dus ja ik zoek naar een toekomstige speaker wat niet al te duur is. En Behringer heb ik uit reviews gelezen dat het nog goed klinkt als het heel hard staat tenminste die versie wat ik hier heb staan.

Het enige waar ik bang voor ben is dat ik een receiver moet aanschaffen om die ene andere speaker van stroom te voorzien. En ja een receiver is wel prijzig!

Heel erg bedankt voor de tips en hulp natuurlijk. Ik heb mijn antwoord kunnen vinden. ;)

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 381001 op 22-05-2011 22:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-05 22:43
Nee je hebt geen receiver nodig, elke speaker heeft zijn eigen voedingskabel en ingebouwde versterker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 80673
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Speakers hebben hun eigen versterker, dus de line-out gaat naar de speakers, zonder versterker/receiver ertussen
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee