Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Je geeft gewoon aan wat de breedte of hoogte moet zijn en dan maak je een action.
en daarna gewoon batchen
Netwerk Engineer

Irfanview lijkt het in elk geval niet te kunnen, XNview eens proberen
[Voor 26% gewijzigd door Obiter dictum op 22-05-2011 17:40]
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
[Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 22-05-2011 17:48]
Zou super zijn!Bolletje92 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:47:
Ik heb het voor je volgens mij. Ik heb het scriptje opgeslagen. Wil je hem? (is met Xnview)
Reedsch getracht heer, deze mist de optie voor achtergrondtoevoegingRupie schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:55:
Eventueel kan je fotosizer ook nog proberen, doet het werk voor mij prima.
Anyway, medetweaker sanderev66 heeft vorige week toevallig juist een applicatie uitgebracht die jij wel zou kunnen gebruiken!
=> Sander's Tweakblog: MicroSE Image Resizer 1.0.3.0
Geen idee of het betrouwbaar is...

[Voor 17% gewijzigd door Rupie op 22-05-2011 18:06]
Bringer of heat, food and silence!
Ik weet niet of je die al geprobeerd had.resize( 1 lanczos 750 750 0 1 0 )
canvas( 0 750 750 4 255 255 255 0 )
settings( 1 0 0 0 0 0 )
output_path( C:\je eigen pad )
output( jpeg 80 0 0 0 0 0 1 )
Edit:
Net dus DM gekregen dat het werkt

[Voor 9% gewijzigd door Bolletje op 22-05-2011 18:12]