Toon posts:

Recente problemen met het internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 328074

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Mijn pa heeft de laatste tijd vreemde problemen met de computer, hij is een complete leek in dat soort dingen. Ik kan aardig met computers overweg, maar hier kon ik toch niks van maken. De problemen zijn als volgt:

Als mn pa op google nieuws een link aanklikt dan opent zich een nieuwe tab met about:blank. het ronddraaiende laadteken bljift staan, er verschijnt alleen geen webadres. onderin de balk staat : "wachten op news.google.com". Na een tijdje geeft firefox aan dat de verbinding werd geherinitialiseerd tijdens het laden.

dit probleem houd een tijdje aan, dan ineens uit het niets laden de webpagina's weer wel en werkt alles weer. Waarna alle problemen ieder moment weer opnieuw kunnen beginnen.

Ook laden willekeurige pagina's (waaronder google nieuws, maar ook GoT) soms niet helemaal waarbij sommige afbeeldingen niet worden weergegeven.

We hebben AVG security op die computer staan, en windows firewall staat uit. Verder heb ik AVG ook al een keer helemaal uit gezet om te kijken of dat verschil maakte, maar de problemen bleven hierbij bestaan.

We hebben een acer all-in-one pc met intel graphics(beste prestaties ooit :p) en een intel core2duo. Verder gebruiken we dus de nieuwste versie van firefox.

Ik heb zelf dus al wat dingen geprobeerd (firefox herinstalleren, AVG uitschakelen, enz.) maar niks hiervan hielp.

Heeft iemand dit probleem ook (gehad) , en weet iemand er een oplossing voor? Zou het probleem in de router kunnen zitten?

Groeten
Thomas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Ik zou beginnen om uit te gaan zoeken of het afhankelijk is van de gebruikte browser. Afhankelijk van of je het met bijvoorbeeld IE of Chrome wel of niet hebt kun je beter bepalen in welke richting je moet gaan zoeken.
Zoals ik het nu zie kan het alles zijn van de browser tot aan de internet verbinding zelf. Met andere systemen op het netwerk heb je er geen last van?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
nee niet echt, ik zit zelf ook op het netwerk met mn laptop. en van de genoemde problemen heb ik geen last. ik zal een andere browser proberen, je hoort t nog wel :)

dankje

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb internet explorer geprobeerd. Het probleem is er bij deze browser ook. en ik kan me niet voorstellen dat dit anders is bij google chrome. Kan je hier wat mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• twicejr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-04-2019
Firewall uitzetten?

[Voor 93% gewijzigd door twicejr op 22-05-2011 20:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
ja zoals ik al zei, windows firewall staat uit, en ik heb avg al geprobeert uit te zetten ):

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
Stel eens Google DNS (8.8.8.8) in. Kan helpen.

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
kzit nu op stage, maar ik zal het vanmiddag proberen, maar is dat wel een permanente oplossing voor het probleem of moet mijn pa(leek dat ie is) elke keer google dns instellen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

DNS en Gateway zaken kan je gewoon op de netwerk interface instellen. Het is dus geen instelling in je browser, en zal dus tot het weer aangepast wordt, permanent zijn.

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee