Mijn vriendin heeft een MacBook uit 2009 die met Safari problemen heeft. Als Safari te lang gebruikt wordt of er worden video's (YT, uitzending gemist etc.) gekeken dan loopt Safari vast of crasht.
Vandaag liep Safari weer vast, maar ditmaal ook gelijk heel de MB. Alleen de muispointer bewoog nog.
Na 5 minuten sloot hij zichtzelf helemaal af en nu wil hij helemaal niet meer aan.
Hoe krijg ik hem weer aan? Wat is de beste remedie om hem, als hij het weer doet, normaal te laten werken met video's (Flash en Silverlight) in Safari?
Als hij weer aangaat ga ik eerst Schijfhulpprogramma opstarten en een check doen, daarna als het moet eventueel een reinstall. Of zijn er betere manieren?
Specs:
Late 2009 MacBook unibody uit december 2009
OS X 10.6.7, alles up to date, dus ook Safari e.d.
Batterij is gezond en helemaal vol en de MB hangt aan de adapter.
Vandaag liep Safari weer vast, maar ditmaal ook gelijk heel de MB. Alleen de muispointer bewoog nog.
Na 5 minuten sloot hij zichtzelf helemaal af en nu wil hij helemaal niet meer aan.
Hoe krijg ik hem weer aan? Wat is de beste remedie om hem, als hij het weer doet, normaal te laten werken met video's (Flash en Silverlight) in Safari?
Als hij weer aangaat ga ik eerst Schijfhulpprogramma opstarten en een check doen, daarna als het moet eventueel een reinstall. Of zijn er betere manieren?
Specs:
Late 2009 MacBook unibody uit december 2009
OS X 10.6.7, alles up to date, dus ook Safari e.d.
Batterij is gezond en helemaal vol en de MB hangt aan de adapter.