Explosie in Foxconn-fabriek legt productie iPad 2 stil

Pagina: 1
Acties:

• Gagarin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-03-2023
'incidident'

Tip voor de redacteuren: lees je eigen stuk terugwaarts, dan zie je dit soort dingen beter.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Gagarin
Als je dan toch reageert, kun je net zo goed even wat plaatsen daar!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zelfs met een registratie van 10 jaar gaat het nog mis, geachte modforce. Dat kan dus véél beter afgehandeld worden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gagarin schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:33:
'incidident'

Tip voor de redacteuren: lees je eigen stuk terugwaarts, dan zie je dit soort dingen beter.
En dan kan er nooit een spelfout doorheen glippen denk je? ;)

Anyways, het is al gefixed. Voortaan inderdaad graag in het het aangehaalde topic.

• Gagarin
Jejking schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:24:
Zelfs met een registratie van 10 jaar gaat het nog mis, geachte modforce. Dat kan dus véél beter afgehandeld worden.
Volledig mee eens, de feedback-functie werkt bepaald niet optimaal op deze manier. Waarom 54 pagina's in een topic, ipv. een thread per artikel? Enne, 10 jaar geregistreerd, 25 jaar tweaker en 22 jaar journalist.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-12 18:53

PcDealer

HP ftw \o/

Gagarin schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:08:
[...]

Volledig mee eens, de feedback-functie werkt bepaald niet optimaal op deze manier. Waarom 54 pagina's in een topic, ipv. een thread per artikel? Enne, 10 jaar geregistreerd, 25 jaar tweaker en 22 jaar journalist.
Bij elk topic is er een knop waarmee je meteen naar de laatst gelezen reactie gaan, of als je daar niet hebt gelezen de laatste pagina. Het aantal pagina's is trouwens afhankelijk van je instellingen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat is er moeilijk aan een directe Feedback-hotlink naar de laatste bladzijde vh meest recente Spelfoutjes-topic dan? :?

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Is een optie, maar het is niet alsof het nu heel vaak fout gaat. De meeste mensen die ons op een tik- of spelfout willen wijzen weten het topic wel te vinden.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dan nog. Directer = beter. Mensen die ernaast nog iets te melden hebben, kunnen een eigen topic starten.

• Ntonnaer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 23:21
Ik heb een vraag met betrekking tot onderstaande opmerking van Ricolientje

Ricolientje in 'nieuws: Explosie in Foxconn-fabriek legt productie iPad 2 stil'

Dit soort opmerkingen moeten toch niet kunnen??? Staat is hier niet iets van opgenomen in de gedragsregels?
Ik zou denken van wel, maar ben het nog niet tegengekomen.

Wordt deze bewuste gebruiker nog aangesproken op zijn uitlatingen of wordt "downmodden" als voeldoende straf gezien?

!!! Be Good To The People On Your Way Up The Ladder Cause You'll Need Them On Your Way Down !!!

Verwijderd

En da's dan weer meer voor het moderatieforum :P Maar ik zal er even achteraangaan. ;)

• Ntonnaer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 23:21
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:09:
En da's dan weer meer voor het moderatieforum :P Maar ik zal er even achteraangaan. ;)
Mijn excuses, ik had wellicht wat beter moeten kijken...

Evengoed bedankt voor de moeite.

Groet.

!!! Be Good To The People On Your Way Up The Ladder Cause You'll Need Them On Your Way Down !!!

Pagina: 1