Hoe dxr3 tvout te gebruiken zonder creative soft.

Pagina: 1
Acties:

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:54
Weet iemand of en hoe je je tv output van de Dxr3 kaart kan gebruiken met bijv. Powerdvd oid. ???

iRacing Profiel

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Met powerdvd gaat het niet werken. Wat wel werkt en wat ik dan ook gedaan heb, is gewoon de drivers van de hollywoodplus gebruikt, plus de software daarvan. De creative dxr3 kaart is namelijk gewoon dezelfde kaart! :) En de drivers van realmagic zijn nog beter ook!

aAarGhh

• RKD
is het dan ook mogelijk om je desktop weer te geven op je tv ??

iRacing Profiel

Verwijderd

Bij mij niet helaas....
maar er schijnen verschillende versies van te zijn...

Maar kan je met die hollywood software dan wel avi's afspelen...?
Das toch waar het om gaat? DIVX ;-)

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 14:19 schreef Dutch_man het volgende:
Bij mij niet helaas....
maar er schijnen verschillende versies van te zijn...

Maar kan je met die hollywood software dan wel avi's afspelen...?
Das toch waar het om gaat? DIVX ;-)
Nee hoor, met hollywood kaartjes kun je alleen mpeg 1 en 2 afspelen, dus geen divx

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

mmm dat weet ik niet, ik heb het nog nooit geprobeerd... ik heb namelijk ook een tv out op mijn vidkaart en die gebruik ik als ik de desktop op tv wil zien.

aAarGhh

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 14:20 schreef Nephilium het volgende:

[..]

Nee hoor, met hollywood kaartjes kun je alleen mpeg 1 en 2 afspelen, dus geen divx
Nou dan zie k geen reden om over te stappen naar hollywood software. Het programma weerkt bij mij pervect verder.

• RKD
heeft er iemand toevallig een linkje voor de drivers van die hollywood+ kaart ??

iRacing Profiel

Verwijderd

www.sigmadesigns.com

als die niet werkt is het www.sigma-designs.com

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Kan iemand mij precies uitleggen waarom die drivers van realmagic dan zoveel beter zijn dan die van creative? Ik heb geen idee maar de software van realmagic zuigde zo ongelooflijk dat ik de kaart terugbracht.

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 19:12 schreef dennisdotcom het volgende:
Kan iemand mij precies uitleggen waarom die drivers van realmagic dan zoveel beter zijn dan die van creative? Ik heb geen idee maar de software van realmagic zuigde zo ongelooflijk dat ik de kaart terugbracht.
Onder Windows 95/98 doen de drivers van Creative het perfekt alleen onder Windows 2000 niet, crasht om de halverklap.
Als je naar de forums op de Creative site gaat zul je zien dat er veel mensen hier pissed om zijn (including me). De Sigma drivers doen het perfekt onder Windows 2000.
Creative moet maar eens van hun luie reet komen ik zit al ruim 4 maanden op de nieuwe drivers te wachten :(

Verwijderd

Ok, Real Magic hollywood + drivers voor je dxr3 kaart.
Gaan we nog maar x proberen...

Verwijderd

Nou bij mij zegt dus als k alles heb geinstalleerd en probeer een dvd af te spelen

eeprom tampered Please contact your reseller.:(

Verwijderd

IS ER TROUWENS NIET EEN HACK/CRACK VOOR DIE H+ DRIVERS DAT JE WEL AVI KAN AFSPELEN?

/edit sorry voor capz
Pagina: 1