Ik heb net een leuke 3com 3C905B-TX kaart in mijn systeem gezet om adsl te kunnen runnen (ethernetmodem), naast mijn al bestaande realtekkaart. Omdat het niet goed werkte heb ik de hele netwerkomgeving (in WinME) opnieuw ingesteld. Met alleen de 3com of alleen de realtek start de computer zonder enkel probleem op, wanneer ik echter twee kaarten erin doe en de 3com of de realtek voor het netwerk gebruik, dan doet de computer na het inloggen helemaal niets voor een minuut of vier. Pas daarna komt het op gang.
Waaraan zou dit kunnen liggen?? Ik heb nog geen ADSL en internet momenteel (kabel) via een servertje met winroute. Die realtekkaart is momenteel nietsdoend zeg maar, zou het daaraan kunnen liggen?? Of zijn het mijn IRQ instellingen. Als ik het woord "MSI" zeg dan weten jullie voor de verdeling van de IRQ's waarschijnlijk genoeg.
En o ja, alles werkt na de ellenlange opstart wel prima.
Waaraan zou dit kunnen liggen?? Ik heb nog geen ADSL en internet momenteel (kabel) via een servertje met winroute. Die realtekkaart is momenteel nietsdoend zeg maar, zou het daaraan kunnen liggen?? Of zijn het mijn IRQ instellingen. Als ik het woord "MSI" zeg dan weten jullie voor de verdeling van de IRQ's waarschijnlijk genoeg.
En o ja, alles werkt na de ellenlange opstart wel prima.