Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wat verwacht je dat er dan gebeurt? Dat we met CSS (voor zover daar browser-ondersteuning voor is) de plaatjes clientside roteren, of dat we serverside daar iets mee doen? In het laatste geval zou dat dan alleen kunnen voor plaatjes die door onszelf gehost zijn. Daarbij hebben we altijd al gezegd dat we dergelijke bewerkingen altijd liever aan de gebruiker over laten dan daar geautomatiseerde tools voor aan te bieden aangezien het resultaat van geautomatiseerde acties nog wel eens suboptimaal kan zijn.
Verder vraag ik me af hoe vaak dit ueberhaupt gebruikt zou worden.
Verder vraag ik me af hoe vaak dit ueberhaupt gebruikt zou worden.
Intentionally left blank
Serverside in het T.net album zou ideaal zijn. Zie je een plaatje dat verkeerd staat, gewoon roteren. Dat het voor plaatjes die extern gehost worden suboptimaal kan werken snap ik, aangezien je dat (vnl) clientside zou moeten doen.
Maar is het daadwerkelijk zo lastig om een rotatiefunctie te bouwen dan?
* The Eagle wast zijn handen in onwetendheid wat dat betreft.
Maar ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn die zijn plaatjes verkeerd upload.
Maar is het daadwerkelijk zo lastig om een rotatiefunctie te bouwen dan?
* The Eagle wast zijn handen in onwetendheid wat dat betreft.
Maar ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn die zijn plaatjes verkeerd upload.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Er is wel standaard functionaliteit voor in PHP, maar zoals crisp zegt, dat wil nog wel eens brakke images geven. Daarnaast zit je ook met redelijk wat memory usage bij grotere fotos.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!