Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 294535

Topicstarter
Hallo,

Over een maandje loopt mijn abonnement af, en ik ben wat rond aan het kijken naar een nieuwe. Maar nu heb ik een vraagje over dataverbruik, ik heb namelijk geen idee hoeveel ik gebruik. Ook nergens te vinden op My T-mobile voor zover ik weet.

Het zit dus zo, ik youtube vrijwel nooit, of in ieder geval niet via het mobiele netwerk, bekijk dagelijks een paar keer Nu.nl (app) en Twitter (app) en Facebook (app) en misschien nog een tiental websites. Heeft iemand een hele grove schatting hoeveel data dit ongeveer verbruikt? Ik heb al enkele websites geprobeert, maar deze geven vrijwel nooit de optie om "app" als dataverbruik in te stellen :o

alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 16:38

Nomad

a.k.a. Martijn

nu, facebook en twitter verbruik zal niet veel zijn. Misschien max 5 tot 10mb per dag is mijn inschatting.
Websites zoals tweakers hebben weinig dataverbruik, sites met flash en bewegende shit, verbruiken veel meer.

Ik denk dat je met 250mb datalimiet wat aan de korte kant zit, maar met 1gb een heel eind moet komen :)

Sony A7 III te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat voor Smartphone? Android en iOS verbruiken wat meer (of de gebruikers ervan) dan een Windows Mobile 6.1 of 6.5 toestel (weet niet wat 7 doet).

Meestal kun je wel een app installeren om het te meten, precies weet je het dan nog steeds niet door afrondingen maar het geeft een goede indicatie.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Welke telefoon heb je? Is daar geen app voor die het bij houd?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 294535

Topicstarter
Ik heb een Windows Phone 7 telefoon, en naar mijn weten is daar geen app voor :( Maar ik denk dat het inderdaad verstandiger is om voor een 1GB bundel te gaan, aangezien je je dan (normaal gesproken) geen zorgen hoeft te maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee