ik heb nu dus sinds een paar dagen geen service in mn scherm staan. het gebeurde toen ik de youtube app openende en toen kwam er aanmelden op mobiel data netwerk mislukt. mn simkaart werkt wel in andere telefoons.ik heb al een volledige herstel geprobeerd maar niets helpt. er komt soms als ik de telefoon reboot 1 streepje te staan zonder letters erachter en daarna weer geen Service. als je onder instellingen bij aanbieder menu kijkt vindt hij ook geen andere netwerken. ik heb deze telefoon nu een week . oude telefoon is vervangen door de verzekeraar omdat hij uit me hand was gevallen en dit toestel heb ik gekregen. er zat nieuw plastic omheen inclusief de factuur dus ik mag er toch vanuit gaan dat dit een nieuw toestel is. het is inprincipe nu een erg dure ipod want alles werkt behalve het mobiele netwerk gedeelte . Wifi werkt wel.
Heeft iemand een oplossing om dit te verhelpen want ik wil niet graag weer 6 weken zonder iphone met een crappy leentoestel wat voor geen meter werkt.
Bij voorbaat dank
Heeft iemand een oplossing om dit te verhelpen want ik wil niet graag weer 6 weken zonder iphone met een crappy leentoestel wat voor geen meter werkt.
Bij voorbaat dank
There is no sadder sight than a young pessimist.