Anoniem: 365274

Topicstarter
Hallo,

Heb een kleine vraag hier of ik me niet over iets lees.
Heeft iemand ervaring met de Blackberry Prepaid Sim Only van T-Mobile?

Als ik het zo lees lijkt het een goeie deal.

Je betaald per maand Maximaal 10 euro voor internet
En 2,50 Voor Blackberry Diensten
Bij elke 10 euro die je opwaardeert krijg je 300 smsjes.
Na 6 maanden betaal je € 2,- per MB met een maximum van € 10,- per maand voor je internetverbruik en € 2,50 per maand voor toegang tot de BlackBerry diensten.
Dat zou dus betekenen dat je voor 15 euro in de maand klaar kunt zijn?
Volgens:

http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/RAPRD/BlackBerry-Sim-Only/sobbpc85so.html?ab_agid=320
http://www.t-mobile.nl/blackberryprepaid

Klopt dit?

Tim,

OFF-TOPIC: Misschien hoort dit toch in de Blackberry sectie?

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 365274 op 22-05-2011 09:15]

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:57
zo te lezen wel... alleen betaal je natuurlijk belachelijk veel voor bellen... En moet je nog een blackberry kopen. Uiteindelijk dus helemaal niet zo interessant... Kijk maar naar bijv. telfort prepaids, kom je volgens mij nog goedkoper uit...

Topicstarter
Ja Alleen ik bel echt bijna nooit,
Alleen in noodgevallen ofzo en het gaat me meer om SMSen en Emailen
Ik kijk ook wel even bij telfort,

EDIT: lees net dat Telfort geen BIS aanbied.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 365274 op 21-05-2011 21:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Uit de links begrijp ik (je vergat dit te vermelden), dat 't om T-Mobile gaat, KPN en Vodafone hebben ook BlackBerry Prepaid, wanneer je dus idd denkt, met prepaid goedkoper uit te zijn, kun je die drie 't beste even vergelijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Oh, ja nu ik het lees zie ik het.
Ik ga ze wel even vergelijken,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat is het voordeel van BlackBerry, een fysiek toetsenbord en ping denk ik? Dan zou je ook een Android met zo'n toetsenbord kunnen zoeken en Whatsapp gebruiken (ok, staat nu in een negatief daglicht met de hacks). Bij Simyo ben je voor 12 euro klaar en het is per maand opzegbaar (250 belminuten/SMS + 1GB internet)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ja op zich zijn dat nog betere toestellen maar die prijzen zitten vaak weer hoger dan ik wil uitgeven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:31
Hou er rekening mee dat T-Mobile ook wilt dat je minimaal €0,50 tegoed hebt. Kom je hieronder dan blokkeert T-Mobile heel vrolijk al je internet diensten zodat je niet kunt Pingen. Daarnaast krijg je die 300SMS berichten pas de volgende maand, en je moet ze in die maand opmaken, anders vervallen ze.

De aanbieding van Vodafone is dan beter. Gewoon €12,50 per maand voor 250MB (ruim voldoende in de meeste gevallen), en je hebt geen minimum tegoed nodig. Weliswaar krijg je geen gratis SMS berichten maar je kunt altijd blijven internetten of je wel of geen tegoed hebt. Daarnaast is het een blox die je via de klantenservice uit kunt schakelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 22:37

freddyathlon

McLaren Mercedes

thobe schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:55:
Weliswaar krijg je geen gratis SMS berichten
Weleens van Meerwaarderen gehoord van Vodafone?

20 euro opwaarderen en je krijgt SMS berichten kado... (bij 20,- is dit 50 stuks gratis)

[Voor 6% gewijzigd door freddyathlon op 22-05-2011 23:15]

Apple iPhone 14 Pro Max  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
De aanbieding van Hi met 6maanden gratis internet lijkt me beter en ook beter netwerk ;)

http://www.hi.nl/Productinfo/PrePay/BlackBerry-PrePay.htm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:31
freddyathlon schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:13:
[...]

Weleens van Meerwaarderen gehoord van Vodafone?

20 euro opwaarderen en je krijgt SMS berichten kado... (bij 20,- is dit 50 stuks gratis)
Natuurlijk, alleen ik dacht even dat Meerwaarderen standaard niet aan stond op de BlackBerry Prepaid bundel. Dus dat je Meerwaarderen zelf aan moet zetten.

Over dat Hi beter is, ik denk van niet. Je hebt een maandelijkse limiet van 200MB (daarbuiten betaal je de hoofdprijs), en Vodafone biedt EDGE aan. Vooral in combinatie met de BlackBerry 8520 is dat interessant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ja, maar zoals ik ook al vermeld hebt gaat het hier om de Curve 3G
En met dat 0,50 als je bijvoorbeeld 12,50 voor BIS & Internet betaald en je doet er 2,50 bovenop heb je altijd 2,50 euro beltegoed.

EDIT: Bij T-Mobile kan je het ook gewoon uitschakelen?

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 365274 op 24-05-2011 07:57]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee