Mensen ik zou hier een Active X zonder dat de uitgever bevestigd is, moeten installeren. De Active X is voor een IP camera. IE8 wilt hem niet installeren omdat de uitgever ervan niet bevestigd is. Weet iemand hoe ik dit toch aan de praat krijg?
Zo ongeveer de eerste hit op google toen ik zocht op "ie8 activex install unknown publisher" is deze: http://answers.microsoft....d2-4892-b02b-376c3fbf9b79. Hierdoor heb ik het idee dat je nog niet heel veel energie gestoken hebt in het zoeken naar een oplossing. Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Lees dan, voordat je een eventueel nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Lees dan, voordat je een eventueel nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier

Dit topic is gesloten.