Toon posts:

Lengte van Ipad usb snoertje

Pagina: 1
Acties:

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:44
Ik ben dik tevreden met de Ipad 1, alleen het snoertje dat bij de lader zit is zo vreselijk kort.
kan iemand mij vertellen wat de lengte is van het snoertje dat bij de los te kopen lader zit

Heb deze gevonden op de Apple site,
http://store.apple.com/nl...MTc5OTU4MTA#compatibility

of een extra lader
http://store.apple.com/nl...c0MjU4NjA&mco=MjEwMDgzMDg

wat is de lengte van het usb snoertje, ik heb ongeveer 2 meter nodig om de Ipad normaal aan te kunnen sluiten.

Anoniem: 328788

hoogstwaarschijnlijk 1.8 m omdat dat de standaardlengte is voor die dingen

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:27

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

als je nu de kabel niet kunt vinden van apple zelf dan kun je deze nemen:
http://www.iphone-cases.n...-verlengkabel-3meter.html
wellicht kun je op kabelje.nl een langere vinden.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En gewoon een USB verlengkabel gebruiken? Of werkt dat niet?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 21:54
Anoniem: 328788 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:59:
hoogstwaarschijnlijk 1.8 m omdat dat de standaardlengte is voor die dingen
Denk niet zo lang hoor. Volgens mij maar 1,5m.

@ts
Als je even kan wachten, bestel dit dan:
http://www.dealextreme.co...-iphone-3g-3gs-4-2m-56838

Is incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:22
volgens mij gebruikt Apple idd maar 1,5M kabels.

heb echter zelf een mooie oplossing in de vorm van het verlengkabeltje dat bij de toetsenborden zit. alleen jammer dat Apple voor dat kabeltje een afwijkende connector gebruikt. er zit namelijk een metalen nokje in wat precies past in de USB aansluiting van het tobo. momenteel heb ik dus 1 USB oplaad kabel van 3M die met geen mogelijkheid meer los te krijgen is. maar dat maakt ook niet uit. sommige verlengkabels slikt de iPad trouwens niet dus kijk even welke wel werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

supersnathan94 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:41:
volgens mij gebruikt Apple idd maar 1,5M kabels.

heb echter zelf een mooie oplossing in de vorm van het verlengkabeltje dat bij de toetsenborden zit. alleen jammer dat Apple voor dat kabeltje een afwijkende connector gebruikt. er zit namelijk een metalen nokje in wat precies past in de USB aansluiting van het tobo. momenteel heb ik dus 1 USB oplaad kabel van 3M die met geen mogelijkheid meer los te krijgen is. maar dat maakt ook niet uit. sommige verlengkabels slikt de iPad trouwens niet dus kijk even welke wel werken.
Je kan dat wel los krijgen. Heel voorzichtig (niet in het stopcontact laten zitten) met een schroevendraaier los maken/indrukken. Ik heb het zelf ook gehad, hij is echt los gekomen.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 315662
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
volgens mij is het niet het beste idee om te gaan kijken naar een standaard apple kabeltje als je die juist zo kort vind, ik denk niet dat deze langer zal zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

En anders gewoon met een USB verlengkabel. Werkt prima.
Ik gebruik ook zo'n 3 meter ding om mijn iPad 2 op te laden :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
Of een kabel voor als je geen gezeik wil met verleng kabels;

Griffin 3Meter USB to DOCK Cable

[Voor 15% gewijzigd door Bloemstukje op 22-05-2011 21:14. Reden: Link toegevoegd]

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

SanderPS3 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:14:
Of een kabel voor als je geen gezeik wil met verleng kabels;

Griffin 3Meter USB to DOCK Cable
Dat ziet er heel handig uit.. Jammer dat ze zo prijzig zijn.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WickedStealthy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 12:44

WickedStealthy

Too slow to die ....

Heb net via ebay een wsetje van 4 kabels besteld van 1.8m voor een euro of 7.
Std apple is 1m en hebben geen langere dacht ik.

Edit

Heb ze net binnen. Zijn 2m lang en lijken sterk op de std apple. Werken precies naar behoren.

[Voor 29% gewijzigd door WickedStealthy op 30-05-2011 20:37]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee