• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:25
Ik heb net een samsung 2443BW ontvangen 2de hands van iemand op tweakers. Alleen blijkt nu dat in de rechter onderhoek. (de hele hoek) een gelige/bruinige waas te zitten. Aan de linkerkant heb ik er geen last van.

Ik heb de settings al gereset en een nieuwe kabel geprobeerd maar het probleem blijft bestaan. Weet iemand of dit op te lossen is of dat het een garantiekwestie wordt?

*titlefix: Gelige waas samsung 2443BW

[Voor 5% gewijzigd door tweakG5 op 21-05-2011 17:35]

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-05 11:07
Lijkt mij in het scherm te zitten!

Stond dit niet bij de advertentie van het scherm, toen je hem overnam.
Zou ik in ieder geval niet accepteren, en ik zou, als ik jouw was, contact opnemen met de verkoper.

Zit er überhaupt nog garantie op het scherm?

Corsair Obsidian 800D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H100 | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 850 EVO 500GB (RAID 0) | 1 x WD 2TB | CM Silent Pro 800 Gold

• tweakG5
jasiccama schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:43:
Lijkt mij in het scherm te zitten!

Stond dit niet bij de advertentie van het scherm, toen je hem overnam.
Zou ik in ieder geval niet accepteren, en ik zou, als ik jouw was, contact opnemen met de verkoper.

Zit er überhaupt nog garantie op het scherm?
Nee het stond niet in de ad. Ik ga maandag even contact opnemen met samsung misschien dat het nog onder de garantie val 07-2009 en je hebt 3 jaar garantie dus met een beetje geluk gaat het niets kosten anders moet ik het met de verkoper gaan afhandelen.

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 16:53
tweakG5 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:31:

*titlefix: Gelige waas samsung 2443BW
Daar hebben we de TR voor. Nu heb je gewoon mats dat ik dit lees.

• Klojum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-04 11:18
Ik heb dezelfde monitor, maar (gelukkig) niet hetzelfde probleem. Wat ik wel aan de rechteronderkant op mijn monitor heb, is een soort van uitlopende lichte waas van de CCF backlight. Misschien dat jouw monitor dat in een meer extreme mate heeft.

• tweakG5
Ed_L schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:51:
[...]

[mbr]Daar hebben we de TR voor. Nu heb je gewoon mats dat ik dit lees.[/]
Sorry natuurlijk helemaal overheen gekeken dom van me. Won't happen again. O-)
Klojum schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:53:
Ik heb dezelfde monitor, maar (gelukkig) niet hetzelfde probleem. Wat ik wel aan de rechteronderkant op mijn monitor heb, is een soort van uitlopende lichte waas van de CCF backlight. Misschien dat jouw monitor dat in een meer extreme mate heeft.
Het is echt gelig en ccfl's zijn naar mijn weten wit. Dus ik denk niet dat dit het probleem is.

[Voor 45% gewijzigd door tweakG5 op 21-05-2011 23:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Mijn vader heeft hetzelfde scherm, de rechterbovenhoek vertoont hetzelfde probleem. Niet echt zichtbaar recht ervoor, maar als je maar een klein beetje schuin erop kijkt is het goed zichtbaar. Die hoek kleurt dan gelig, terwijl de andere hoeken nog gewoon de kleur houden die ze behoren te hebben.

Begrijp wel dat het bij jou dus ook goed zichtbaar is als je er recht voorzit. Lijkt dan op een meer extreme variant van wat mijn vader's 2443BW heeft.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweakG5
Wildfire schreef op zondag 22 mei 2011 @ 00:04:
Mijn vader heeft hetzelfde scherm, de rechterbovenhoek vertoont hetzelfde probleem. Niet echt zichtbaar recht ervoor, maar als je maar een klein beetje schuin erop kijkt is het goed zichtbaar. Die hoek kleurt dan gelig, terwijl de andere hoeken nog gewoon de kleur houden die ze behoren te hebben.

Begrijp wel dat het bij jou dus ook goed zichtbaar is als je er recht voorzit. Lijkt dan op een meer extreme variant van wat mijn vader's 2443BW heeft.
Ja ik heb er ook last van als ik er direct voor zit. Ik heb de bon erbij gekregen waarop staat 3 jaar pickup en return garantie dus dat is mooi. Dan laat ik dit probleem gewoon via de garantie lopen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee