Toon posts:

Tablet+Desktop of Smartphone+Laptop

Pagina: 1
Acties:

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Al twijfelend besloot ik eens jullie mening te vragen, wat denken jullie dat een betere combi is; tablet+desktop+dumbphone of een smartphone+laptop (of motorola atrix+laptop dock+desktop). Als webdeveloper heb ik sowieso dus iets nodig wat mobiel is met een groot scherm, dus vandaar het tablet of laptop gedeelte, maar ik zit te twijfelen wat de beste keuze is.
Indien ik voor de eerste combi zou gaan zou het of een galaxy tab 10.1+500 euro budget systeem+dumphone of heel mss in plaats van de galaxy tab een asus eee pad transformer, maar momenteel bevalt de galaxy tab toch iets beter. Als het een laptop+smartphone zou worden weet ik het nog niet helemaal zeker, maar ik zou wrs voor een wat krachtigere laptop gaan en wat goedkopere android smartphone. En dat laatste, ach ja :P, blijft een tempting optie, gewoon omdat de tweaker in me de motorola atrix te geweldig vind als idee }:O .
Maar m'n vraag is dus niet zo zeer advies, maar meer gewoon nieuwsgierigheid waar jullie voor zouden gaan als je nu de optie zou hebben om vanaf scratch een nieuwe combi op te zetten zeg maar. Of of er misschien nog opties zijn die ik over het hoofd zie :*)

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05 07:32

Ed_L

Crew Council
Ik heb twee desktops (core i7 860/hd5870cfx en core i7 2600k/hd6950cfx) een iPad en een HTC Desire, maar sinds ik geen laptop meer heb, mis ik het ding behoorlijk. Op die mobiele devices kan je gewoon niet lekker werken. Een laptopje dat je aan je smartphone kunt hangen voor internet is ideaal voor werken onderweg.

De eee transformer lijkt me wel wat, maar dan alleen met 3G.

[Voor 9% gewijzigd door Ed_L op 21-05-2011 17:20]

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-02 13:01
Deskop-Laptop-goedkoop smartphone!

En ik begrijp je niet, mobiel groot scherm en dan een tablet van 10" :s

Goedkoop smartphone met enkel de bedoeling op internet te gaan om iets op te zoeken of mails te lezen
+ goede deskop voor zware apps
+ een goedkope 15" laptop waarbij je zware dingen op de pc doet.

Kom je veel goedkoper uit en is ook slimmer. Een tablet is eigenlijk een overrated ding als je het me vraagt. Dan kan je beter een netbook kopen aangezien deze veel beter ontwikkeld zijn en ook goedkoper op de markt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee