reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2011
In deze Best Buy staat een htpc vermeld waarbij in de tekst een processor wordt aangeraden die helemaal niet compatible is met het mobo.
Een vriend van mij was al een tijdje aan het wachten om een htpc te kopen en nadat ik hem had gewezen op de best buy gids van mei besloot hij de knoop door te hakken en de onderdelen te bestellen. Op die manier kon ik hem helpen met het bouwen en zo de kosten een beetje drukken.
Nu heeft hij echter de onderdelen binnen gekregen en heeft hij in dit geval gekozen voor de in de tekst genoemde AMD Athlon X2, als iets goedkopere keus tov de Core i3.
En het lijkt me uberhaupt logisch dat als er zo'n quote apart bij staat, er ook op compatibiliteit gelet wordt van het board
http://www.asus.com/Mothe...ket_1155/P8H61M_PRO/#CPUS
Nu zit hij met een AMD Athlon II X2 en een P8H61-M PRO
In deze Best Buy staat een htpc vermeld waarbij in de tekst een processor wordt aangeraden die helemaal niet compatible is met het mobo.
Een vriend van mij was al een tijdje aan het wachten om een htpc te kopen en nadat ik hem had gewezen op de best buy gids van mei besloot hij de knoop door te hakken en de onderdelen te bestellen. Op die manier kon ik hem helpen met het bouwen en zo de kosten een beetje drukken.
Nu heeft hij echter de onderdelen binnen gekregen en heeft hij in dit geval gekozen voor de in de tekst genoemde AMD Athlon X2, als iets goedkopere keus tov de Core i3.
Ik heb hier verder ook niet op gelet natuurlijk, immers hij had de onderdelen gekocht die aanbevolen werden in de Best Buy, maar nu blijkt dat de AMD helemaal niet op de bord kan. Eerlijk gezegd was het mij waarschijnlijk ook niet opgevallen, omdat ik er altijd vanuit ga dat er bij dit soort dingen goed gelet wordt op compatibiliteit, vooral omdat de losse videokaarten niet altijd in de htpc casing passen.Wie wat meer geduld en een beperkter budget heeft kan ook voor een AMD Athlon II X2 kiezen.
En het lijkt me uberhaupt logisch dat als er zo'n quote apart bij staat, er ook op compatibiliteit gelet wordt van het board

http://www.asus.com/Mothe...ket_1155/P8H61M_PRO/#CPUS
Nu zit hij met een AMD Athlon II X2 en een P8H61-M PRO

[Voor 16% gewijzigd door SidewalkSuper op 21-05-2011 15:19]