Toon posts:

Kan niet een online match joinen met Black Ops [PS3]

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Hallo iedereen!

Zoals iedereen wel bekend is, is PSN lang down geweest. Van de week was ie weer online en ik ging gelijk Black Ops spelen. Dit lukte voor een dag. Volgende dag bleef ie haken op:
'Trying to join ... matches'.. Hij telt dan langzaam af en begint opnieuw. Na een aantal keer kom je in een soort match waarbij je zelf alles mag instellen en dan staat er:'
'Waiting for 5 more players'.

Ik snap er niks van!
Weet iemand raad hiermee? Ik wil graag weer spelen! (Double XP weekend! _/-\o_ )

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 17:16
Hi!

Lees even http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1282190 door en kijk dan of je topic hier goed staat ;)

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Sorry! Wist niet hoe dit werkte. :$
Wilde gewoon snel een antwoord en toen zag ik en new topic button oid.

*edit*: ik weet het al en heb al een nieuwe aangemaakt. Hoe kan ik dit verwijderen?

[Voor 29% gewijzigd door kats op 21-05-2011 13:12]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-06 11:57

rob_erwt

What does this button do?

Niet.. ;) Maar wij kunnen hem wel dicht zetten voor je. Bij deze dus. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee