Oke ik zit met een domme vraag...
Heb me echt rot gezocht om dit topic te vermijden maar kom er niet onderuit.
Ik ben bezig met het opzetten van een Terminal Service omgeving. Ik heb een losse DC en een losse TS.
Ik snap precies hoe ik dingen moet doen, maar zit met een toch wel makkelijke design vraag (voor jullie dan)
Het aanmaken van users... ik kan dit op de DC doen of op de TS..
Nu heb ik het hele design plan nog niet in kaart, maar dit is vrij cruciaal lijkt me.
Als ik een User aanmaak op de TS, dan werkt het.. Maar dan hij heeft geen toegang tot de DC.
Als ik hem aanmaak op de DC, en toegang geef op de TS, moet ik dan local logon op de DC vermijden.
Of redeneer ik weer eens de verkeerde kant uit.
En willen we het profiel van de user liever op de TS of op de DC?
Sry maar ik kan echt niet vinden hoe het aan te pakken.. alle opties LIJKEN mogelijk.
(admins... title fix please!!
)
Heb me echt rot gezocht om dit topic te vermijden maar kom er niet onderuit.
Ik ben bezig met het opzetten van een Terminal Service omgeving. Ik heb een losse DC en een losse TS.
Ik snap precies hoe ik dingen moet doen, maar zit met een toch wel makkelijke design vraag (voor jullie dan)
Het aanmaken van users... ik kan dit op de DC doen of op de TS..
Nu heb ik het hele design plan nog niet in kaart, maar dit is vrij cruciaal lijkt me.
Als ik een User aanmaak op de TS, dan werkt het.. Maar dan hij heeft geen toegang tot de DC.
Als ik hem aanmaak op de DC, en toegang geef op de TS, moet ik dan local logon op de DC vermijden.
Of redeneer ik weer eens de verkeerde kant uit.
En willen we het profiel van de user liever op de TS of op de DC?
Sry maar ik kan echt niet vinden hoe het aan te pakken.. alle opties LIJKEN mogelijk.
(admins... title fix please!!