Ik heb al de FAQS doorlezen en dergelijke en ik zou graag een apparaat gaan aanschaffen in functie van 2 belangrijke aspecten:
- Automatisatie
- Veelzijdig
Hoe ik nu films kijk op de TV:
- Ik download een film op mijn pc, ik unzip deze en ik zoek ondertitels op een site en ik zet alles op een stick.
- Ik steek die in de DVD speler van het homecinema en kies subtitle en speel het bestand af.
Aangezien het een erg brakke speler is zou ik dit liever op een andere manier doen.
Ik zoek een manier om dit veel vlotter te laten verlopen, ik heb geen idee wat er allemaal mogelijk is. Is het mogelijk om een apparaat te kopen waarmee ik filmen daarop kan downloaden en dan bijpassende subtitles kan downloaden ?
Zijn er spelers waar ik automatisch Rapidshare bestanden mee kan downloaden en uitpakken ?
Indien niet, welke route neem ik het beste ?
Welk apparaat denken jullie dat het beste aan mijn noden voldoet ?
Mijn budget is ongeveer 300 euro.
- Automatisatie
- Veelzijdig
Hoe ik nu films kijk op de TV:
- Ik download een film op mijn pc, ik unzip deze en ik zoek ondertitels op een site en ik zet alles op een stick.
- Ik steek die in de DVD speler van het homecinema en kies subtitle en speel het bestand af.
Aangezien het een erg brakke speler is zou ik dit liever op een andere manier doen.
Ik zoek een manier om dit veel vlotter te laten verlopen, ik heb geen idee wat er allemaal mogelijk is. Is het mogelijk om een apparaat te kopen waarmee ik filmen daarop kan downloaden en dan bijpassende subtitles kan downloaden ?
Zijn er spelers waar ik automatisch Rapidshare bestanden mee kan downloaden en uitpakken ?
Indien niet, welke route neem ik het beste ?
Welk apparaat denken jullie dat het beste aan mijn noden voldoet ?
Mijn budget is ongeveer 300 euro.
[Voor 6% gewijzigd door not2secure4u op 21-05-2011 11:56]
NUC I5 256GB SSD