Toon posts:

iPod Touch laadt niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06 16:30
Goedenavond,

ik heb sinds een aantal weken een iPod Touch 4G, en ben er zeer tevreden over. Alleen stuit ik op een aantal problemen.

Ik ben dinsdag naar Londen op werkweek gegaan en had mijn iPod meegenomen. Tijdens de busreis mooi FIFA gedaan met degene die naast mij zat. Na een tijdje was de iPod leeg, en toen ik weer stroom had heb ik geprobeerd om hem op te laden en aan te zetten. Dit ging na een lange tijd wel, maar de datum en tijd waren helemaal gereset. Ook gaf hij aan dat de batterij helemaal leeg was, maar toen ik de lader eraf haalde was de batterij ineens voor de helft gevuld, maar na een kwartiertje was hij weer leeg.
De volgende dag weer geprobeerd om hem op te laden, maar er werd steeds aangegeven dat de batterij helemaal leeg was. Aanzetten ging ook niet meer, zelfs niet met de lader eraan.

Ik denk zelf aan 2 oorzaken:
1. De iPod was in de week voordat ik wegging gevallen, maar lijkt me vreemd dat het hier aan ligt, want hij heeft het de heenreis ook wel gedaan.

2. Kortsluiting, omdat de iPod helemaal niet meer aangaat en oplaadt. Maar ook dit is raar want er zaten ook erg veel andere opladers van andere apparaten aan, en die deden het ook allemaal.

Ik heb ook toen ik terug in Nederland was geprobeerd om de iPod op een 'gewoon' Nederlands stopcontact op te laden. Ook dit gaf geen positief effect :(

Op zich is het niet zo'n heel groot probleem want er zit nog zo'n 3 jaar garantie op, toch zou ik wel graag willen weten hoe dit probleem zich heeft voorgedaan.

Het is misschien een ingewikkeld verhaal maar ik heb m'n best gedaan om het probleem zo duidelijk mogelijk weer te geven.

PS: Ik heb dit 1x eerder gehad maar toen kon ik hem gewoon opladen en daarna deed ie het weer. (ook toen waren datum en tijd gereset)

Bij voorbaat heel veel dank!!! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:22
"sinds een aantal weken" betekent nog volledige garantie denk ik zo? dat geef je zelf ook al aan. waarschijnlijk zit er een soldeerverbindinkje niet helemaal lekker ofzo. Ga er gewoon even mee terug en dan krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe mee. repareren doen ze bij Apple niet aan.

• martijntjuhh
Dan zal ik woensdag eens naar de winkel gaan waar ik hem heb gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijntjuhh
Even een kleine update...
Ik heb de iPod nu in DFU mode gezet en is nu bezig met herstellen. Ik denk niet dat het wat uitmaakt maar wie weet... De iPod is dus nog niet helemaal dood. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 315662
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
als je hem hebt laten vallen (en ze kunnen aantonen dat dit het probleem heeft veroorzaakt) dan kan je bij apple mooi gaan dokken (ik moest meer dan 300 euro betalen voor een mini deukje, oftewel: koop jij maar lekker een nieuwe ipod)
en die 3 jaar garantie, als je applecare hebt misschien maar voor een normale garantie wordt het na 1 jaar toch al wel lastig om iets voor elkaar te krijgen bij apple.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijntjuhh
Ik heb de garantie bij Media Markt afgesloten, en muv diefstal zit alle onheil erbij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toni7
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-04-2021
Houdt de Home button en de Stanby button tegerlijker tijd in voor een goede 10 seconden. *knip*

Het tweede advies zien we natuurlijk liever niet ;)

[Voor 46% gewijzigd door Hoedje op 23-05-2011 00:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijntjuhh
Zojuist naar Media Markt geweest en mijn probleem verteld. Ze hebben hem daar aan de lader gelegd en na 10 minuten was hij gewoon bijna vol. Net thuis geprobeerd en ineens doet ie het weer :S Hij wordt overigens wel heel erg warm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Is je lader nog wel goed dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijntjuhh
Ja, die heb ik ook net geprobeerd, ik krijg gewoon de melding dat ie aan het opladen is en hij is inmiddels bijna helemaal vol

EDIT: Heb ik er net 2 uurtjes mee kunnen spelen, valt ie weer uit en zegt ie weer dat de accu leeg is. Terwijl die net helemaal is opgeladen. Laten we het houden op een bug in het stroomcircuit?

[Voor 44% gewijzigd door martijntjuhh op 23-05-2011 21:18]

• martijntjuhh
Dinsdag is mijn vader weer naar Media Markt gegaan, de iPod word opgestuurd naar Apple...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee