Toon posts:

[Koptelefoon] +- 100 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
Ik wil een koptelefoon aanschaffen, die vooral voor muziek en games gebruikt zal worden. Geen headset dus, ik zorg voor een losse microfoon (clip-on het liefst, als iemand nog een aanrader heeft, laat maar weten).
Ik ben even bij de lokale mediamarkt wezen luisteren, en het geluid van de Sennheiser HD558 stond me wel erg aan. Dat van de HD598 ook wel, maar die was weer een stukje duurder, en het verschil merkte ik niet echt.
Er was ook nog een philips waarvan ik het geluid erg goed vond, maar die was zo graflelijk dat hij meteen afviel.

Ik denk een voorkeur te hebben voor open koptelefonen, want daar klinkt de bas wat beter, heb ik het gevoel.

Echter, de koptelefoon gaat dus niet alleen voor muziek worden gebruikt, maar ook voor gaming. Ik zoek dus een koptelefoon waar ik ook mensen mee kan horen lopen in first person shooters.

Wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Als het voor thuis gebruik bedoeld is kun je inderdaad naar een open hoofdtelefoon kijken. Waar je zeker ook op moet letten is het draag comfort. Blijven je oren koel na een lange luistersessie drukt de hoofdtelefoon niet hard op de oren en natuurlijk de geluidskwaliteit.

Waar je ook nog op kunt letten is de impedantie. Hoger dan 100 Ohm gaat zonder extra hoofdtelefoonversterker niet lekker werken.

En volgens mij voldoen die sennies wat je heb aangehaald beide hieraan.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:55
Als de muziek goed klinkt, zit het met de tonen voor voetstappen in games ook wel goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Koptelefoon kan ik niks opzeggen. Ik zelf gebruik een HD201, en dat is voor mij prima...

Over de microfoon: ik zelf gebruik een cheap-ass dingetje van DealExtreme.com. Geluid kun je vinden op Benelux Starleague channel of op mijn kanaal. Ik zelf vind het prima genoeg en beter dan de meeste andere online :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Voor 100 euro moet bijna alles wel goed zijn voor de PC toch? Zo'n high end geluid komt er meestal niet uit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Guussieboy schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:39:
Koptelefoon kan ik niks opzeggen. Ik zelf gebruik een HD201, en dat is voor mij prima...

Over de microfoon: ik zelf gebruik een cheap-ass dingetje van DealExtreme.com. Geluid kun je vinden op Benelux Starleague channel of op mijn kanaal. Ik zelf vind het prima genoeg en beter dan de meeste andere online :)
Oh dat klinkt prima, dan haal ik zoiets.
Doppert schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:35:
Als het voor thuis gebruik bedoeld is kun je inderdaad naar een open hoofdtelefoon kijken. Waar je zeker ook op moet letten is het draag comfort. Blijven je oren koel na een lange luistersessie drukt de hoofdtelefoon niet hard op de oren en natuurlijk de geluidskwaliteit.

Waar je ook nog op kunt letten is de impedantie. Hoger dan 100 Ohm gaat zonder extra hoofdtelefoonversterker niet lekker werken.

En volgens mij voldoen die sennies wat je heb aangehaald beide hieraan.
Hmm, het is ook voor op de fiets/lopend/school/universiteit etc. Dus dan is het misschien een minder goed idee om een open te halen?
Marzman schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:44:
Voor 100 euro moet bijna alles wel goed zijn voor de PC toch? Zo'n high end geluid komt er meestal niet uit.
Het zit nog wel in de pijplijn om een goede kwaliteit geluidskaart te halen zodat het wel beter klinkt in ieder geval.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 22:35
Ik heb zelf de denon AH-D1100 ben er heel tevreden mee. (zijn wel closed)

Qua comfort is hij super. Je kan hem zonder problemen uren na elkaar dragen.
En het geluid is ongeloofelijk. De soundstage is amazing :)
Ook presteert deze headphones zeer goed zonder amp.

paar reviewtjes: http://www.head-fi.org/fo...778/review-denon-ah-d1100
http://www.digitaltrends....ws/denon-ah-d1100-review/

De prijs was 113 euro incl shipping via een UK ebay shop.
De normale winkelprijs is iets van een 150-175 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 10:54
Hoewel ik persoonlijk de nieuwe 598 of 558 nog niet hebben kunnen beluisteren. Als ze enigszins een verbetering zijn van hun voorgangers zullen ze in deze prijsklasse moeilijk te verslaan zijn als je de sound signature aangenaam vindt. Bovenop het feit dat ze enorm comfortabel zijn en enorm gemakkelijk aan te drijven.

edit.

Ook voor op de fiets, lopend, school en universiteit. Met 1 headphone :s ?
op de fiets en lopend mag je al schrappen met dit soort gevallen.

Als je in een omgeving zult zitten waar anderen misschien niet jouw muziek keuze zullen appreciëren kun je misschien beter voor een closed design gaan. Hoewel de Denon reeksen "closed" zijn kun isoleren ze voor geen meter. Dus niet kopen voor isolatie.

ATH-M50 is misschien nog een goede keuze, maar valt een stuk verder uit je budget. Mooie sound, gesloten, isoleert, redelijk comfortabel en compact.
AKG K270 is dan weer een andere kanshebber net boven je budget. Mijn favoriete closed can.
ATH-AD700 of ATH-A700 (open en closed).
JVC HARX700 (wordt gefluisterd dat deze precies dezelfde drivers heeft als de audio technicas, in zijn prijsklasse (~ 40 euro) niet te verslaan. Hiermee heb je eventueel wat geld over voor in-ears of dopjes.
< 10 andere modellen ..>

Maar voor op de fiets en lopen, koop gewoon ergens wat in-ears. Met full size over ears kan ik me gewoon niet voorstellen dat je hiermee enige vorm van sport gaat me beoefenen. Hygiënische redenen daarbij nog buiten gelaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Aan de reacties te lezen kan je wel merken dat sommige tweakers niets met audio op hebben.

Waar ligt jouw voorkeur in muziek? De ene koptelefoon heeft veel bass waardoor het geschikter is hiphop en dergelijke. De andere heeft weer meer tremble waardoor het voor rock beter is.

De sennheiser is een goede koptelefoon. Je kan deze modden naar een 598 door een stukje foam weg te halen (die sennheiser bewust plaatst om 558 minder te laten zijn dan 598). De koptelefoons hebben een relatief groot soundstage, dus kan je goed horen waar het geluid vandaan komt. Voor gamen ideaal. Sennheisers zijn wel open, wat lastig is als je op de fiets zit. Je hoort namelijk alles.

Ik heb zelf een Alessandro MS1i (voor ongeveer 80€ te koop via http://www.alessandro-products.com/main.php?p=headphones) Deze zijn wat geschikter voor rock. Probleem is wel dat je deze moet importeren uit de VS, de mindere versie (grado sr80i) kost in Nederland minimaal € 140. Zelfs op dit prijspijl blijft het een goede prijs/kwaliteit hebben. http://www.headfonia.com/alessandro-ms1i-review/ Deze zijn echter voor gamen niet echt geschikt, door een gecomprimeerde soundstage.

Enkele andere aanraders zijn:
pricewatch: Creative Aurvana Live! (goedkoop, bijna identiek aan denon 1001)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 00:33
Als je niet van zo'n typische gesloten koptelefoon pompbas houd zou je ook eens kunnen kijken naar de Sony MDR-7506. Ondanks het wat "commerciële" merk klinkt het niet op zo'n manier. Je zou zelfs de koptelefoon qua laag nog een beetje "leeg" kunnen noemen.

Echt meganeutraal is hij niet, maar wel veel neutraler dan veel anderen. Verkrijgbaar voor ongeveer 110 euro. Grote voordelen zijn dat de kritische delen van metaal zijn gemaakt, een stevige afschroefbare 6,3mm jack (dus geen twijfelachtig opzetstukje) en een krulsnoer.

Wat betreft het verschil tussen de HD 201 die hier eerder werd aangehaald:

en

Wat betreft draagcomfort: bij het begin nog wat pijnlijk na een uur, maar nu heb ik daar geen last meer van. Door het gesloten ontwerp worden na een paar uur je oren wel onvermijdelijk warm. Als je echt een koptelefoon wilt hebben die heel lang heel goddelijk zit zou je een Stax moeten kopen, maar deze vallen buiten je budget.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
foetus_ schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:00:
Hoewel ik persoonlijk de nieuwe 598 of 558 nog niet hebben kunnen beluisteren. Als ze enigszins een verbetering zijn van hun voorgangers zullen ze in deze prijsklasse moeilijk te verslaan zijn als je de sound signature aangenaam vindt. Bovenop het feit dat ze enorm comfortabel zijn en enorm gemakkelijk aan te drijven.

edit.

Ook voor op de fiets, lopend, school en universiteit. Met 1 headphone :s ?
op de fiets en lopend mag je al schrappen met dit soort gevallen.

Als je in een omgeving zult zitten waar anderen misschien niet jouw muziek keuze zullen appreciëren kun je misschien beter voor een closed design gaan. Hoewel de Denon reeksen "closed" zijn kun isoleren ze voor geen meter. Dus niet kopen voor isolatie.

ATH-M50 is misschien nog een goede keuze, maar valt een stuk verder uit je budget. Mooie sound, gesloten, isoleert, redelijk comfortabel en compact.
AKG K270 is dan weer een andere kanshebber net boven je budget. Mijn favoriete closed can.
ATH-AD700 of ATH-A700 (open en closed).
JVC HARX700 (wordt gefluisterd dat deze precies dezelfde drivers heeft als de audio technicas, in zijn prijsklasse (~ 40 euro) niet te verslaan. Hiermee heb je eventueel wat geld over voor in-ears of dopjes.
< 10 andere modellen ..>

Maar voor op de fiets en lopen, koop gewoon ergens wat in-ears. Met full size over ears kan ik me gewoon niet voorstellen dat je hiermee enige vorm van sport gaat me beoefenen. Hygiënische redenen daarbij nog buiten gelaten.
Goede Tip van JVC. Heeft deze net zo'n soundstage als de AD700? Dat zou voor gaming geweldig zijn.
Met de ATH-M50 kan je niet goed gamen. Bass is te aanwezig, soundstage is niet erg goed. Je kan met FPS beter een heldere koptelefoon hebben ipv bassy.

Ik zou zelfs ooit nog wel een beyerdynamic DT 880 willen. Deze is geweldig in gaming en muziek. Enige nadeel is het prijskaartje....€ 250.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Sport bedoelde ik ook niet, maar als ik 10 minuten naar het station fiets, of in de trein zit, wil ik in beide gevallen ook muziek luisteren.

Mijn muzieksmaak is vrij breed, loopt van veel metal (folk metal, heavy metal, melodic death, power, groove, etc) tot drum'n'bass en zelfs jazz. Het enige waar ik eigenlijk niet naar luister is top40 en hiphop/r'n'b.

Toen ik de 558 in de mediamarkt beluisterde heb ik ook even gekeken hoeveel geluid er uit kwam als ik hem niet op had: Bij volume's die ik met de koptelefoon op als vrij hard ervaarde, moest je echt binnen 30cm komen om de muziek te horen. Dus daar maak ik me niet al te veel zorgen over.

Bedankt voor al jullie suggesties, ik ga er zoveel mogelijk van proberen te beluisteren bij verschillende winkels, en dan een beslissing maken. Ik neig momenteel toch naar de 558: Het prijskaartje klopt, het geluid is geweldig en als ik het zo hoor van jullie zit dat met games ook wel snor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 15:00
Ik heb nu bijna 7 jaar m'n Technics RP-DJ1210 en zou nog steeds voor dezelfde gaan als ik nu een nieuwe zou moeten aanschaffen;

- Zit vrij lekker op je hoofd (het blijft een koptelefoon, als je goed geluid wilt dan zal hij helaas ook in gewicht toenemen)
- Vooral de bass is echt supergoed, mid en high uiteraard ook prima
- Geen omgevingsgeluid, hij kan lekker hard en vervormt niet, je hoort niets meer om je heen dus niet handig voor op de fiets :P
- Ik heb hem voor twee vrienden gekocht en die zijn er ook nog steeds ontzettend tevreden over

Maar mijn advies, ga langs de mediamarkt de koptelefoons luisteren die je aanstaan. Ik denk niet dat iemand met deze Technisc een miskoop kan doen...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Hm, dat is on-ear, dat vind ik minder prettig. Over-ear is eigenlijk wel een must. Ik heb nu een over-ear cheapo-koptelefoon, maar die drukt dan nog op mijn oren en dat doet pijn na een tijdje. Die HD558 bijvoorbeeld raakt mijn oren nergens, en dat is heerlijk.

Bij de MM ben ik al geweest, HD558 stond me dus erg aan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seers
  • Laatst online: 13-05 00:33
HD 558 is een mooie koptelefoon! Let wel dat hij weinig geluid afschermt van buiten (tot ongeveer 2 kHz is de demping nihil) en dat hij op zijn resonantiefrequentie (ongeveer 100 Hz, FWHM ~ 100 Hz) een impedantiepiek heeft van ~ 270 ohm. Voor de rest zweeft het ergens rond de 70 ohm.

Weet niet of dat bij normale mp3-spelers een zwaar monotone bas gaat opleveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
SytseHartvelt schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:02:
Hm, dat is on-ear, dat vind ik minder prettig. Over-ear is eigenlijk wel een must. Ik heb nu een over-ear cheapo-koptelefoon, maar die drukt dan nog op mijn oren en dat doet pijn na een tijdje. Die HD558 bijvoorbeeld raakt mijn oren nergens, en dat is heerlijk.

Bij de MM ben ik al geweest, HD558 stond me dus erg aan :)
De HD558 is een goede koptelefoon. Ze zijn echter wel meer voor klassieke muziek. Grado's/Alessandro's zijn meer voor rock/metal bedoeld.

Hier is een link naar de mod 558 > 598. Het werkt hetzelfde als de HD555. YouTube: ‪555 mod make it a 595‬‏

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mijn mening, laat die goedkopere Sennheisers links liggen. Als je een goeie hoofdtelefoon wilt, die voor dit budget het meeste waar voor zijn geld bied, kijk eens naar de Sony MDR-7506:

Ik had hem voor iets meer als 100 euro, maar ze zijn vrij veel in de aanbieding te vinden. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:35
Ik heb een Klipsch image one. Hele fijne koptelefoon die net even wat makkelijker mee te nemen is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 21:28

3DDude

I void warranty's

ik heb zelf de Sennheiser HD595 toen voor 135 euro gekocht ofzo
nu is ie die een stuk goedkoper
Als hij stuk zou gaan zou ik denk voor de opvolger gaan.

hij zit gewoon zeer goed, geluidskwaliteit is goed.

en hij kost je niet een x honderd euro.

Vroeger mocht dit niet; goh waarom nu wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 3DDude
  • Laatst online: 29-05 21:28

3DDude

I void warranty's

ik heb zelf de Sennheiser HD595 toen voor 135 euro gekocht ofzo
nu is ie die een stuk goedkoper
Als hij stuk zou gaan zou ik denk voor de opvolger gaan.

hij zit gewoon zeer goed, geluidskwaliteit is goed.

en hij kost je niet een x honderd euro.
Wat ik zeker niet zou aanraden is op-je-oren headsets, dat zit gewoon voor geen meter.

Je moet over je oren - headset aanschaffen voor gebruik thuis.
Bedenk overigens wel dat een open telefoon niet heel erg sociaal is bij gebruik in het openbaar vervoer of op de fiets o.i.d. want open = geluid maken als jij de volume flink opschroeft.

Daarom zou ik voor thuis , open headset kiezen
en buiten denk ik een closed. of in ear dopjes los.

Vroeger mocht dit niet; goh waarom nu wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:51

DjVe

Hatsaflats!

Ik zou een goede hoofdtelefoon halen (open model) voor 80 euro en een setje in ears voor trein/bus/fiets. In ears hgoeven niet duur te zijn, ik heb zelf een setje M6 dopjes van MEElectronics. Dat klinkt heel behoorlijk voor 25 euro! Je hebt geen last van windgeruis, of omgevingsgeluid. Daarnaast zit het gewoon beter onderweg!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 397269

Ik zou ook niet blind staren naar de sennies. kijk, een 558/598 is een leuke koptelefoon maar je zou beter af zijn met een 'simpele' gesloten koptelefoon van panasomic (of zoals hier boven in aangegeven de sony mdr).

Zelf ben ik ook laat tot deze conclusie gekomen na wat sennies te hebben versleten in de low end sector.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Niet online
Koop gewoon een Sennheiser HD25-1-ii, ben je gelijk voor de rest van je leven klaar :) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daan08
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-04 16:04

daan08

PEBKAC

Sennheiser HD25 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:49
Sennheiser HD215 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 05:44:
Koop gewoon een Sennheiser HD25-1-ii, ben je gelijk voor de rest van je leven klaar :) .
On-ear. Nuff said, dat wil ik niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 08:08
Ik heb lange tijd een Philips SHP8900 gehad, en die is toch behoorlijk goed voor z'n geld. Kost wat minder dan je budget (waarschijnlijk kun je m voor 65 euro wel vinden). Vooral met rock muziek erg goed! Is misschien iets om naar te kijken. Ik weet niet of dat de graflelijke is...

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 19:30
ik heb zelf de hd595, prima kwaliteit, maar je moet wel beseffen dat ie toch net wat meer vermogen nodig heeft, klinkt niet super zonder versterker

• WeZet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik gebruik voor mijn muziekproductie al jaren AKG, en zal dat waarschijnlijk ook blijven doen. Ik weet nog dat ik in een ver geleden een Sennheiser HD 202 had, voor de "vette bass". Dat daar een onnatuurlijk geluid uit kwam hoeft niet te verbazen. Sennheiser koptelefoons hebben in vergelijking met AKG vreemde pieken (vooral in de midlage frequenties als ik het me goed herinner), al zouden ze daar van geleerd moeten hebben ondertussen.

De AKG K141 is niet meer zo duur tegenwoordig, aanrader!

• Anoniem: 159816
  • Niet online
WeZet schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:17:
Ik gebruik voor mijn muziekproductie al jaren AKG, en zal dat waarschijnlijk ook blijven doen. Ik weet nog dat ik in een ver geleden een Sennheiser HD 202 had, voor de "vette bass". Dat daar een onnatuurlijk geluid uit kwam hoeft niet te verbazen. Sennheiser koptelefoons hebben in vergelijking met AKG vreemde pieken (vooral in de midlage frequenties als ik het me goed herinner), al zouden ze daar van geleerd moeten hebben ondertussen.

De AKG K141 is niet meer zo duur tegenwoordig, aanrader!
Dat ligt echt aan het type sennheiser, ze hebben zoveel verschillende modellen.

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 19:30
202 is inderdaad een echt budgetmodel, kost 20 euro, die akg vind ik rond de 75 terug.

• WeZet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01-2021
Daarom zeg ik ook dat ze daar waarschijnlijk van geleerd hebben ondertussen (ik praat over minimaal 6 jaar geleden). Toch blijf ik het van meerdere vakmensen horen. Van die AKG kan je in ieder geval geen spijt krijgen, de k141 heeft een hele accurate geluidsweergave (nodig bij muziekproductie) en totdat 1 kant het begaf heb ik er nooit last van gehad.

• guardian-spirit
  • Laatst online: 30-03 18:07
Ik na lang wikken en wegen voor de HD598 gekozen, ik krijg hem hopelijk morgen binnen.
Ik heb. Ik heb jaren lang een goedkope hoofdtelefoons gebruikt (10 / 20 euro modellen).

Ik wilde nu eens iets goeds proberen en ik had de volgende eisen:
- circum aural (over oor)
- bedrading afkoppelbaar
- een niet te oud model, dus niet een model dat 2 jaar of langer uit is.
- kwalitatief goed. Kunnen genieten van een breed spectra aan geluid
* muziek (rock, techno, blues, rock)
* films
* games
- oorschelpen kunnen loskoppelen voor schoonmaak oid.
- oorschelpen (een beetje) kunnen "meedraaien" bij het opzetten
- hoge comfort

Na reviews gelezen en gezien te hebben ben ik voor de HD598 gegaan.
Ik weet dat een andere model "modbaar" is naar de HD598 maar ik kies er bewust voor om dit niet te doen.

Ik ben geen audiofiel, ik heb niet zo een verstand van koptelefoons wel heel over gelezen en in het verleden (Nederlandse gulden tijd) had ik een Sony koptelefoon voor 150 gulden (ja gulden...) gekocht waarmee ik jaren heb gedaan. Daarna een aantal jaar goedkope koptelefoons gehad die mij niet die ervaring gaf als die Sony.
Waar ik het meest van geniet is bijvoorbeeld in een film waarbij je geluiden hoort die je "normaal" nooit hoorde of hetzelfde bij muziek...!
Maar ik ben al heel erg blij als het de kwaliteit en comfort van mijn goedkope headphones overtreft.

Ik weet niet of ik een goede keuze heb gemaakt...eigenlijk misschien ook wel stom....had naar een winkel moeten gaan en moeten uitproberen. Maar na iedere keer uitstellen was ik het nu zat en heb ik nu gewoon besteld. Deze topic is misschien een beetje oud (?) maar misschien dat andere mensen ook op zoek naar een headphones.

Ik kom nog terug voor mijn bevindingen mbt HD598.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
Sennheisers zijn wel open, wat lastig is als je op de fiets zit. Je hoort namelijk alles.
Eehjmz, is het niet in plaats van lastig juist veilig dat je nog een en ander wat om je heen gebeurd kan horen als je op de fiets zit?

Ik noem een toeterende auto, brandweer/ziekenauto/politie etc dat soort dingen?

Anoniem: 397269

Fietsen met een koptelefoon op zou ik afraden. Verder is het niet bepaald fijn om tijdens een gitaarsolo omgevingsgeluiden zoals een ziekenauto, politie sirenes en scheurende autos te horen ;)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:36

Touchdomex

Meisje!

Waarom geen 2 koptelefoons? Goedkoop maar toch kwalitatief koptelefoontje voor onderweg die bij voorkeur opvouwbaar is. Thuis een redelijk tot goede headphone die je aansluit op je versterker? Goede kleine opvouwbare koptelefoontjes kosten ongeveer 30 tot 50 euro, afhankelijk wat je haalt.

Een mooie Koss PortaPro of een Sennheiser PX100(II) haal je echt voor weinig en dan nog de rest van je budget naar een goede headphone.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee