Toon posts:

Elektro-Online.nl levert niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 318843

Topicstarter
Ik heb vijf weken geleden spullen besteld bij Elektro-Online.nl.
Het is daar een grote zooi denk ik.
Ik heb wél betaald, géén spullen, géén bevestigingsmail, géén contactmogelijkheid (op mails wordt niet gereageerd). Op de site staat dat ze het zo druk hebben dat ze de telefoon niet kunnen opnemen.
Ik raad iedereen aan daar NIET te bestellen tot nader order.
Hier een draadje over E-O bij Radar.
Ik zou ook graag willen weten of hier meer mensen zijn die recentelijk iets besteld hebben bij Elektro-Online.
Zo ja heb je je spullen gekregen? Hoe lang duurde het voor er geleverd werd?
Elektro-Online.nl moet niet verward worden met Electronica-Online.nl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

weebl

YARR!

Tja, het ziet er ook niet naar uit dat het bij Thuiswinkel Waarborg of iets vergelijkbaars zit aangesloten. Webwinkels die dat niet doen vind ik bij voorbaat al een beetje verdacht eigenlijk. Waarom zouden ze dat niet doen/kunnen?

Kan je er niet gewoon langs gaan? Volgens mij ligt de bewijslast dat ze iets geleverd hebben nu bij hun, aangezien jij aan kan tonen dat je betaald hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:43
Waarom niet bij thuiswinkel waarborg.... uhm, kijk eens naar de tarieven! Het is echt debiel wat die vragen voor een icoontje op je website, ze moeten namelijk paar keer per jaar flink feest geven. Vaak zijn die logo's ook niet bepaald omzet verhogend, dus betaal je alleen maar jaarlijks een hoop geld voor een logootje.

Daarbij hebben ze een 'Kema Keur' logo... Dan is het toch ook goed?

Zou eerder afknappen op die shop, dan op het ontbreken van een logotje. Welke shop gooit er nu bijvoorbeeld adsense op! (ja goed, heb het ook bij een eigen shop, maar daar kan je gewoon niks kopen, ding is technisch een ramp... enige manier om nog beetje te verdienen is dmv adsense en hopen dat er niks gekocht wordt...)

Ding ziet er gewoon uit als een 'vorige generatie' webshop, waardoor ik snel verder zou kijken. En zelfs daarbij zijn er nog een hoop pagina's, onder contact, niet gevuld. Heb je misschien toch al proberen te bellen? Je weet nooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bounzzzzz
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-07-2022
Hey, ik heb dinsdag 17 mei besteld bij deze firma voor 400 euro.

Aangezien dat eigenlijk vandaag zouden leveren, ben ik ff gaan googlen.
Dit had ik niet zien aankomen, er zijn echt heel veel klachten over het niet
Leveren van spullen.

Ik wacht het nog wel even af, anders maar aangifte doen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

Floppus

Customer Experience matters

Ik klik op de algemene voorwaarden, en zie zelfs daar nog gewoon de naam eCommerce staan - de software die ze voor de webwinkel gebruiken Lijkt misschien ook echt de naam te zijn van overkoepelende organisatie - lekker handig je bedrijf naar een webshop-software noemen, maar duidelijkheid kan ik niet vinden. Er is een KvK in Ijmuiden. Al met al zo'n gek idee niet de standaard softwarenaam "eCommerce" te laten staan als je de boel wil flessen - onduidelijkheid alom. Bij online kopen, waar je niet weet waar mensen zitten, wie het zijn, ze niet in de ogen kan kijken, mag ik toch hopen dat mensen *minimaal* een keer naar de algemene voorwaarden kijken?

Contactformulier gaat naar eCommerce, geen KvK nummer... Maar er is hoop:
http://forum.www.trosrada...hp?f=69&t=95384&start=120

Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie
Zie de shortlist, die had al een hoop kunnen voorkomen :)

Het zou een goede suggesties zijn voor de eCommerce software om zichzelf buiten werking te stellen als de defaults niet aangepast zijn...

[Voor 41% gewijzigd door Floppus op 20-05-2011 23:43]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• KeRsTmAnNeKe
Het lijkt wel redelijk echt te zijn, als je het adres opzoekt op streetview zie je wel een winkeltje met daarop elektro-online.nl. Dat doe je niet echt als je wil een nep-winkeltje begint.

Die eerste berichten op het Radar forum zouden best kunnen zijn, shop gewoon uit zijn voegen gegroeit en de orders gewoon niet aan kunnen. Maar gooi dan even je shop dicht, handel af wat je hebt en bekijk even hoe je het beter aan kan pakken.

Zou 'willen' dat ik zo'n probleem had :P

Topicstarter
weebl schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:38:
Kan je er niet gewoon langs gaan?
Venlo-IJmuiden is 200km, ook niet naast de deur ;(
KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:07:
Heb je misschien toch al proberen te bellen? Je weet nooit.
Jawel maar er wordt niet opgenomen.
bounzzzzz schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:05:
Hey, ik heb dinsdag 17 mei besteld bij deze firma voor 400 euro.
Ik bestelde voor 200€.
Als ik de berichten op de Radarsite mag geloven zijn er wel mensen die spullen geleverd krijgen. In andere berichten staat dat mensen langs zijn gegaan maar dat er niemand aanwezig was. In nog andere berichtjes staat dat mensen langs gaan en een gedeelte van de spullen meekrijgen.
Ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bounzzzzz
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-07-2022
Ja ik wacht het ook nog even af......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Toevallig dat ik dit tegenkom....

Ik heb vorige week wat besteld bij Elektro-Online en volgens hun gegevens zou er woensdag geleverd worden (vorige week zondag besteld). Ik heb ze nog een vraag over het artikel gesteld en daar kreeg ik snel antwoord op. Ik vond het al zo raar dat ik al een week op mijn spullen wacht bijna...

Gisteravond een mailtje gestuurd met de vraag naar de statu van mijn order en nu lees ik dit ineens....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb regelmatig bij deze webwinkel schakelmateriaal gekocht. In totaal voor ongeveer €600. Dat is altijd snel bezorgd. De laatste keer (paar maanden geleden) heb ik er een paar spotjes gekocht, dat duurde langer, maar zijn uiteindelijk ook geleverd. En volgens mij lag dat aan de leverancier (Lumiance).

Ik twijfel dus niet aan deze webwinkel; het is waarschijnlijk inderdaad erg druk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De winkel bestaat echt, voor de mensen die daaraan twijfelen. Zelf heb ik al lang (ruim een jaar) niets meer bij ze besteld, maar voorheen heb ik nooit problemen met ze gehad. Het ging dan vooral om schakelmateriaal, bewegingsmelders en dergelijke.

Ook als het door leveringsproblemen van leveranciers zou komen hadden ze dat wel bekend mogen maken. (Hele simpele onderdelen kunnen tegenwoordig echt belachelijke levertijden nodig hebben)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeZwarteKip
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 18:18
Ben weleens in het kantoor in IJmuiden geweest. Ze bestaan echt. Volgens mij is die winkel zelfs van een broer van een gozer die ik ken... heb het ff gegoogled en inderdaad, het is de broer van iemand die ik ken.

Kan er wel ff een belletje aan wagen naar die gozer om te horen of er iets aan de hand is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Association
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09-2018
Ik heb op 9 mei ook wat besteld hier. Nog steeds niets ontvangen... ze leveren sinds een paar weken pas na 3/4 weken uit. Ik hoop dat ik me spullen nog krijg, dit kan niet lang meer goed gaan..

Overigens heeft dat Kema Keur logo totaal geen waarde. Die hebben niks met webshops te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Mijn ordernummer is 108908.
Besteld op 13-04-2011 dat is nu precies 41 dagen geleden.
Gisteren stuurde ik een email waarin ik schreef dat ik binnen 3 dagen fatsoenlijke info wil over hoe het staat met mijn bestelling en dat ik anders naar de politie ga.
Overmorgen ga ik dus naar de politie en doe aangifte als er geen reactie komt van E-O.
Ik geloof ook wel dat het bedrijf bestaat en dat er geen boze opzet in het spel is. Maar het wordt me ondertussen te gek voor woorden. Je kunt daar niet bellen en op emails wordt niet gereageerd.

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 318843 op 24-05-2011 14:33]

• Binnetie
Maikel_PumaCatz schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:02:
Ben weleens in het kantoor in IJmuiden geweest. Ze bestaan echt. Volgens mij is die winkel zelfs van een broer van een gozer die ik ken... heb het ff gegoogled en inderdaad, het is de broer van iemand die ik ken.

Kan er wel ff een belletje aan wagen naar die gozer om te horen of er iets aan de hand is...
Heb je nog gebeld? Ben benieuwd wat er aan de hand is. Aangezien ze bij bij nergens op reageren.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Association schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:08:
Overigens heeft dat Kema Keur logo totaal geen waarde. Die hebben niks met webshops te maken.
Kema Keur is inderdaad een keurmerk voor de veiligheid van elektrische apparaten.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Binnetie
Zojuist een e-mail ontvangen van E-O. Ik had ze eergisteravond gevraagd om een status van mijn order.

Dit was het antwoord:
Goedendag,

Bedankt voor uw mail !

Op dit moment lopen wij wat achter met orders verwerken, waardoor wat vertraging is ontstaan.

Wij doen natuurlijk ons uiterste best om alles zo spoedig mogelijk bij u te krijgen.

Hopende op uw begrip en dat u nog enkele dagen kunt wachten.

Een precieze dag is nog even lastig, omdat de bestelling nog niet geheel binnen is.

Excuus voor het ongemak !

Met vriendelijke groet,

Het team Elektro-Online

www.elektro-online.nl
Nu is mijn order nog niet geheel binnen, maar ik heb maar 1 artikel besteld (een combi outlet voor UTP en coax). Vind het antwoord dus een beetje kul, maar blijf nog eventjes wachten.

Topicstarter
Exact dezelfde email als hierboven kreeg ik vandaag ook als antwoord.
@Maikel_PumaCatz: ik zou ook wel willen weten wat er aan de hand is... dit is iig slechte reclame voor E-O.

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 318843 op 25-05-2011 12:25]

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-03 16:14

X-G

Yeah.

Gevalletje 'GA BLOOS DE FULLFILLMENT IN!'

Lijkt erop dat die gasten het enorm druk hebben, opzicht wel raar met zo'n gare site, maar goed.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Nou, als je prijzen en leveringscondities goed zijn, kun je blijkbaar ook succes hebben met een wat minder flitsende site. En bij bestellingen vanaf 10 euro rekenen ze geen verzendkosten. ;) Eigenlijk dus niet zo gek dat ze het heel druk hebben.

Daarnaast geloof ik ook nog steeds dat hun toeleveranciers op de meest simpele dingen belachelijke levertijden hebben. Dat merken we tenminste in de industrie momenteel, dat de meest simpele voorraadartikelen nu 3 maanden levertijd hebben. 8)7

edit:
@ Saffie_time hier beneden: Ik had het dan ook over voorraadartikelen, spullen die je normaal na 24 uur in huis hebt en die in grote eenheden worden geproduceerd, voor grote merken. Dan is 3 maanden wel erg lang. Tijdens de crisis zijn de productielijnen stilgelegd. Nu zijn ze door de voorraden heen en lukt het niet om in te springen op de weer aantrekkende markt.

[Voor 29% gewijzigd door DrivinUCrazy op 25-05-2011 14:17]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 09:06
ik had daar vorige maand ook besteld. Het heeft bijna een maand geduurt maar alles is wel compleet geleverd. leverde wel een hoop frustratie op

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:28

Saffie_time

Why use this? 42!

DrivinUCrazy schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:59:
Dat merken we tenminste in de industrie momenteel, dat de meest simpele voorraadartikelen nu 3 maanden levertijd hebben. 8)7
Offtoppic:
3 maanden is niet enorm lang voor items uit China. Vaartijden zijn op dit moment tussen 5 en 6 weken. Heb je nog 6 weken productietijd voor je items (meestal gaat er meer dan 1 item in een container) dan is 3 maanden niet eens zo heel erg lang...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:33
laat onverlet dat je het niet kunt maken gewoon niet te reageren natuurlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
Voegt wellicht niet veel toe. Maar ik heb hier tot een jaar geleden veel besteld.
Ik haalde de spullen altijd af in kantoor Ijmuiden.

Het was toen altijd al druk in de shop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:40

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Anoniem: 318843 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:24:
...
Ik raad iedereen aan daar NIET te bestellen tot nader order.
...
Ik heb bij dit soort zinnetjes vaak de gedachte of het nou wel gerechtvaardigt is om zulke dingen te roepen nog voor dat je echt weet wat er aan de hand is.
Als nou bewezen is dat het een oplichtersbende is, prima. Maar in dit stadium houd ik niet zo van deze praktijken.

In het beste geval is het dus een startende webshop die z'n gierende best doet om alles bij te houden, dan moeten ze keuzes maken. Natuurlijk laten ze ook steekjes vallen. Hoe dan ook, bovenstaande teksten horen eigenlijk niet op forums geplaatst te worden tenzij het echt een oplichtersbende is ofzo. :)

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

18327

remco_k schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:30:
[...]

Ik heb bij dit soort zinnetjes vaak de gedachte of het nou wel gerechtvaardigt is om zulke dingen te roepen nog voor dat je echt weet wat er aan de hand is.
Als nou bewezen is dat het een oplichtersbende is, prima. Maar in dit stadium houd ik niet zo van deze praktijken.

In het beste geval is het dus een startende webshop die z'n gierende best doet om alles bij te houden, dan moeten ze keuzes maken. Natuurlijk laten ze ook steekjes vallen. Hoe dan ook, bovenstaande teksten horen eigenlijk niet op forums geplaatst te worden tenzij het echt een oplichtersbende is ofzo. :)
Waarom zou het niet gerechtvaardigd zijn? TS bestelt iets, verwacht dat het snel geleverd wordt maar het duurt nu al vijf weken. Waarom mag je een shop niet daarop afrekenen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:35
[...]

In het beste geval is het dus een startende webshop die z'n gierende best doet om alles bij te houden
En startende webshop is het iig niet, ze bestaan al een tijdje.

Ik heb er in het verleden ook een paar keer iets besteld, dat beviel me altijd prima. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
RomeoJ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:34:
[...]

Kema Keur is inderdaad een keurmerk voor de veiligheid van elektrische apparaten.
Dat is ook mijn punt.... veel keurmerken voor webshops stellen ongeveer even veel voor... niks. In geval van onenigheid sturen ze misschien nog een mail naar de eigenaar van de shop dat hij het op moet lossen, maar meer niet.
Een shop met een thuiswinkel waarborg keurmerk kan even goed wel of niet leveren als een show met een 'kema keur' logo.... en voor de onwetenden is het toch een keurmerkje, dus het is toch betrouwbaar?

Veel keurmerken zijn zakkenvullers... en je mag er een leuk niet-conversieverhogend plaatje voor op je site zetten...

• Association
Ik wacht inmiddels al drie weken op mijn bestelling en heb geen concrete info gekregen. Alleen maar standaard mailtjes die iedereen krijgt. Ik moet de spullen volgende week hebben dus ik ga maar ergens anders dezelfde spullen bestellen. Ik heb sterk de indruk dat deze hut zeer binnenkort falliet gaat en dat ik naar mijn 200 EUR kan fluiten. Elke andere webshop kan mijn spullen, en de meeste andere, gewoon snel leveren en het excuus dat ze druk zijn klopt volgens mij ook niet. Er zijn diverse mensen langs de shop gegaan en iedereen die er geweest is komt voor een dichte deur en er is geen activiteit. Volgens mij komen er nog steeds meer bestellingen binnen dan dat er geleverd worden. Op de site staat bij levering nog steeds dat ze binnen 2 a 3 dagen de bestellingen leveren..

Topicstarter
bovenstaande teksten horen eigenlijk niet op forums geplaatst te worden tenzij het echt een oplichtersbende is ofzo. :)
*snip*
Iedereen die nu besteld wordt opgezadeld met een levertermijn van weken, zo niet maanden. Daardoor komen veel mensen in de problemen.
De problemen worden dus afgewenteld op het winkelend publiek en dat is niet eerlijk.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 25-06-2011 14:17]

• DeZwarteKip
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 18:18
Heb er een mail tegen aan gegooid diezelfde dag maar helaas niets mogen vernemen tot op heden..
Het lijkt dus een familietrekje :) Overigens is de broer van de eigenaar mijn vorige werkgever. Helaas dus ook geen reactie van die kant uit.

• zeeg
  • Laatst online: 26-05 15:11
Ik heb daar een aantal weken geleden ook wat besteld. Lang geduurd, maar uiteindelijk toch alle spullen keurig verpakt geleverd gekregen. Het lijkt er op alsof ze het erg druk hebben...
(weet niet of ik er snel nog een keer zal bestellen)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 08:37
*snip* Geen toegevoegde waarde.

[Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 29-05-2011 09:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Update:
Vandaag krijg ik een mail "AUTOMATISCH BERICHT - annulering order" waarin ze mijn rekeningnummer vragen zodat ze het geld kunnen terugstorten.
Ik heb hun mijn rekeningnummer gegeven (maar dat moeten ze toch al hebben?), nu is het weer afwachten.

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-05 15:51

allure

Titaan fase 2/3

Ik heb in het verleden ook materiaal besteld(o.a. timers en schakelaars), dit is toendertijd netjes afgehandeld.

Volgens de site hebben ze te kampen gehad met een storing...

[Voor 22% gewijzigd door allure op 02-06-2011 09:33]

• Binnetie
Zojuist kreg ik weer een mailtje van E-O, ze kunnen nog niet zeggen wanneer mijn order geleverd wordt. Het is precies 1 maand geleden dat ik er besteld heb.

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:20
Wat een nare situatie.. echter oproepen tot niet meer bestellen zou kunnen leiden tot inkomsten stop en vervolgens faillissement (Extreme situatie). En dat moet je helemaal niet willen als je nog een bestelling hebt open staan. Immers dan krijg je niet alleen je producten niet meer, maar ben je ook nog eens je geld kwijt.

Hopen dat alles alsnog wordt uitgeleverd dus. Anders annuleren

Anoniem: 11193

Altijd veel besteld daar, en altijd netjes geleverd.

Mijn laatste bestelling van 6 weken geleden heb ik vorige week geleverd gekregen. Er staat nog 1 item in backlog waarvoor ik inmiddels een creditnota heb ontvangen. Ik wacht nog op terugstorting van het geld (gaat over 1 afdekraam van 14 euro).

Ondanks het niet kunnen leveren lijkt de afhandeling netjes (maar traag)

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 11193 op 16-06-2011 16:21]

• Association
Ondanks het niet kunnen leveren lijkt de afhandeling netjes (maar traag)
Netjes? Het is asociaal en absoluut niet netjes. Op de site vermelden ze nog steeds dat ze binnen drie dagen leveren, ik wacht inmiddels meer dan een maand op mijn bestelling en krijg nul reactie van ze. Ik heb nu ze verzocht het geld terug te boeken en de order te annuleren. Opnieuw, geen reactie. Slecht dat je als consument eigenlijk maar weinig opties hebt in zo'n geval.

• paQ
lijkt dealextreme wel... maar inderdaad, verre van netjes.

• Magic
  • Niet online
Hetzelfde hier, 2 weken terug besteld. 1 gedeelte (net hetgene waar ik niet zozeer op zat te wachten) is binnen 2 dagen geleverd, maar van de rest nog geen gehoor.

Voordat ik de bestelling geplaatst had had ik een paar vragen waar elke keer netjes binnen een half uur op gereageerd werd. Nadat de bestelling betaald was al een paar mails gestuurd, maar niets meer van gehoord.

Gelukkig had ik niet al mijn spullen in 1x besteld, de rest ga ik bij een ander bestellen.

[Voor 11% gewijzigd door Magic op 21-06-2011 10:31]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Binnetie
Hier is de order vanaf hun zijde geannuleerd. Ik moest het rekeningnummer doorgeven zodat ze het order bedrag terug kunnen storten... of ze dat gaan doen is natuurlijk een tweede.

• Magic
  • Niet online
Vandaag ontving ik een e-mail met de volgende tekst:
Goedendag,

Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst via onze webshop Elektro Online.

Momenteel zijn onze levertijden langer dan normaal, waardoor u op externe forums wellicht negatieve berichten hebt zien staan. Wij doen er alles aan om dit weer recht te zetten en te kunnen leveren naar gangbare levertijden.

Wij hopen dat u nog geduld en begrip heeft voor onze situatie, zodat wij spoedig uw order(s) kunnen leveren.

Veel gestelde vragen:

Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar, klopt dit?
- Ja, momenteel is contact alleen mogelijk via de mail shop@elektro-online.nl

Ik heb via de mail een levertijd opgevraagd, maar krijg geen antwoord.
- Wij kunnen momenteel niet per order een levertijd uitzoeken. Wel houden wij rekening met het type bestelling (zo gaat installatiemateriaal sneller de deur uit dan afwerkmateriaal) 

Wat is het maximum levertermijn?
- 30 dagen na bestelling heeft u altijd of de materialen in huis of u heeft een credit-ordernummer ontvangen (ook wettelijk) 

Ik heb een credit-order maar wanneer ontvang ik dit op mijn rekening?
- Wij proberen dit binnen 2 weken op uw rekening te storten met een max van 30 dagen na credit datum (ook wettelijk)

Excuus voor de situatie... reken erop dat wij alles op alles zetten om u snel te kunnen helpen, zodat u verder kunt met verbouwen!

Met vriendelijke groet,

Het team Elektro Online
www.elektro-online.nl
ik weet niet wat ik ervan moet denken...

• paQ
*snip* dit soort speculatie kan heel vervelende gevolgen hebben voor een winkel.

[Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 04-07-2011 23:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 23:18
Ik zie dit forum vandaag pas voor het eerst, hier mijn ervaringen.
In de week voor Pasen besteld met de hoop het voor Pasen binnen te krijgen (half april)
(ze adverteren met 2 dagen levertijd)
Op een paar tussentijdse emails werd niet gereageerd of levertermijn onbekend gegeven ivm drukte etc.
Op de site stond begin mei het bericht dat ze gingen uitleveren op basis van behoefte (inbouw materiaal ging voor afwerk materiaal), dit vond ik uiteraard zeer merkwaardig aangezien iedereen besteld omdat hij zijn spullen (direct) nodig heeft.
Na een mail eind mei kwam het antwoord dat ze niet wisten wanneer ze gingen leveren, ongeveer twee uur later ontving ik een mail waarin mijn order Automatische geannuleerd was vanuit hun systeem (icm verzoek tot rekening nummer ivm geld retour).
Keurig rek nummer doorgegeven en een extra mailtje met annulering.
Tot op heden niets ontvangen.
*snip* hierboven staan alle feitelijkheden. Laat alsjeblieft de interpretatie achterwege.

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 04-07-2011 23:46]

• pipo76
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

pipo76

Pipo

Daar heb ik geen feiten aan toe te voegen, anders dan dat ik al sinds (of als ik sommige anderen hier zo lees; pas) begin mei op een order van ~€50 zit te wachten. Het hele repertoire ("nog niet alles binnen", "automatische annulering", "radiostilte") komt me helaas allemaal zeer bekend voor.

Het enige mogelijke lichtpuntje wat ik in deze thread lees, is de mail die Magic ontving van E-O
Magic schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:54:
Vandaag ontving ik een e-mail met de volgende tekst:

[...]

ik weet niet wat ik ervan moet denken...
waarin E-O stelt dat het zowel wettelijk verplicht is om na 30 dagen te annuleren als om binnen 30 dagen dáárna te restitueren. Maar of dat ook gebeurt?

Ik heb vorige week per mail "vriendelijk doch dringend" verzocht om de door hun geïniteerde annulering spoedig af te handelen en het geld retour over te maken voor datum X, dat is ergens eind deze week. Helaas heb ik daar geen reactie op gekregen..

Wat zijn redelijkerwijs stappen die je nu zou kunnen zetten? Aangifte doen van oplichting? Heeft dat zin? Is daar überhaupt wel sprake van?

• Magic
  • Niet online
Ik zit "pas" sinds 8 juni te wachten, ik wacht dus nog tot aankomende vrijdag of ze het dan versturen (dan is het precies 30 dagen geleden). Als ik niets hoor dan stuur ik maandag een aangetekende brief met een ingebrekestelling en annulering van mijn order.

Dan bestel ik meteen de spullen ergens anders.

Ik zit midden in de verbouwing van mijn huis en met wat stekkerdozen en oud schakelmateriaal kan ik me nog wel redden, maar ik wil nu wel eens door. :(

• paQ
paQ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:59:
[mbr]*snip* dit soort speculatie kan heel vervelende gevolgen hebben voor een winkel.[/]
laten we het ons inderdaad allemaal maar overkomen... :z

kan me niet voorstellen dat mijn post nou zo schadelijk kan zijn voor een webwinkel die wekenlang niets doet, niet handelt, niet levert, niet bereikbaar is en zelf de orders maar annuleert...

• Association
Nieuwe melding op de site:
6 juli: Wij hopen rond 18 juli veel weer volgens schema te kunnen leveren.
Eind juli zullen ook credits weer rond onze richtlijnen moeten gaan lopen.
Mijn bestelling van eind mei is na een maand geannuleerd en ik zit nu ook alweer twee weken op mijn geld te wachten. Wat een <piep> tent. Leuk dat ze weer volgens schema gaan leveren. Ze denken toch niet ik daar nog wat ga bestellen of wel? Grappenmakers.

• Magic
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn bestelling officieel geannuleerd en een ingebrekestelling gestuurd. Meteen de producten bij een andere leverancier besteld.

Ik hoop dat het nog deze week binnenkomt, degene die de electra bij me aan komt sluiten gaat volgende week op vakantie. (nou kan ik het zelf wel, maar wat hij in een uur doet, doe ik een dagdeel over).

Ik vraag me erg af met wat voor praktijken ze bezig zijn. ik ga er alvast vanuit dat ik mijn geld gewoon kwijt ben, dan kan het misschien meevallen.

Waar ik me het meest boos om kan maken is het e-mailcontact wat ik heb gehad voordat ik de bestelling plaatste. Daar heb ik expliciet nog gevraagd hoe snel ze kunnen leveren, en dat zou gewoon 2 dagen zijn. Hier kreeg ik tot 2x toe binnen een uur reactie op. Latere e-mails na de bestelling heb ik nooit weer reactie op gekregen. De mailbox wordt dus gewoon actief gelezen, alleen als je eenmaal je geld hebt overgemaakt, ben je niets meer waard voor ze.

[Voor 47% gewijzigd door Magic op 11-07-2011 14:54]

• Magic
  • Niet online
Na afgelopen week de melding op de site dat geen nieuwe bestellingen gedaan konden worden, is nu de site geheel offline. Is nu de stekker er echt uit?

Anoniem: 112308

Ik ben helaas ook wat gedupeerd voor ruim 800 euro. 23 mei besteld en nog niets ontvangen, op email wordt ook niet gereageerd. Ik heb nog geen annuleringen ontvangen maar viel me ook nu ineens op dat de website offline was. Al was dat pas ook al even zo...

• FulcoS
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hun Web-site is niet meer te vinden.
Gedupeerd voor euro 130,- , besteld op 9 april 2011.

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-05 17:21
En op meerde forums wordt er hevig gediscuseerd over de beste man en zijn webshop.
Ook zijn er mensen langs geweest die hun geld daar terug kregen van de man.

www.nolimitoss.nl

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verkeerde topic

[Voor 94% gewijzigd door Gunner op 19-07-2011 08:59]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• MrSleeves
  • Laatst online: 20-03 20:57

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik wist niet eens dat hier een topic over liep. Ik heb ook bij elektro-online besteld (twee rookmelders voor 55 euro) en gelukkig uiteindelijk geleverd gekregen.

Wat ook vreemd was:
Op 29 maart 2011 16:21 stuurde ik een mail met een vraag. De volgende dat om 8:19 kreeg ik al antwoord.
Aangezien ik (een paar jaar) eerder al eens een hele groepenkast had besteld (en weer terug, en weer een nieuwe..) daarna besteld (op 1 april).. ik rook geen onraad ( ;) )

Daarna bleef het lang stil (lang is relatief, maar artikelen waren op voorraad) en kwam ik de meldingen op internet tegen.

Vervolgens op 15 april een mail gestuurd, daarna nog eens op 27 april (of binnen een week opsturen of ontbinden). Op 2 mei dezelfde mail nog eens "ter herinnering".
En zowaar kreeg ik op 3 mei een mail met track&trace (en uiteindelijk mijn bestelling).. (insert opgelucht smiley) :)

Maargoed, nu lijkt het dus uiteindelijk wel einde oefening. Het is ook zulke reputatieschade als je niet of pas na een hele tijd levert. Als het vermoeden wat ik hier en daar las (dat de rekeningen alleen nog betaald konden worden met de inkomsten van nieuwe orders), dan gaat het vroeg of laat mis.

[Voor 18% gewijzigd door MrSleeves op 19-07-2011 09:12]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Ik heb gisteren een groot deel van mijn bestelling gehad, en dat is bij anderen ook het geval lees ik elders. Blijft vreemd allemaal, zou mooi zijn als ik de rest ook nog ontving.

Topicstarter
Ik zou wel willen weten waarom er zoveel gemod (door de mods) wordt in dit topic?
Elektro-Online wordt wel een beetje in bescherming genomen door gathering.tweakers.net.

2 maanden geleden vroeg E-O mij mijn bankrekeningnummer zodat ze mijn geld konden terugstorten.
Tot op heden niks ontvangen. Ik ben nu sinds drie en een halve maand mijn geld kwijt.
Groeten, TS.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:37

dusty

Y! Celebrate Life!

Anoniem: 318843 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 04:17:
Ik zou wel willen weten waarom er zoveel gemod (door de mods) wordt in dit topic?
Elektro-Online wordt wel een beetje in bescherming genomen door gathering.tweakers.net.
[...]
Speculaties a;s feiten neerzetten, speculeren wat het bedrijf doet, Het bedrijf uitmaken gebaseerd op een mening, zonder feiten; het enige wat daarvan komt is dat de mensen die nog iets in bestelling hebben staan in paniek gaan en meer beschuldigingen gaan gooien; uiteindelijk heeft niemand daar iets aan. Wat veel beter is om feiten neer te zetten; en zoals ik in het topic zie staan alle feiten er gewoon nog.

De moderatie heeft overigens niets met het bedrijf te maken, elk topic over een bedrijf die op een faillisement afgaat of in faillisement is wordt zo gemodereerd.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• paQ
dusty schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 04:44:
[...]

De moderatie heeft overigens niets met het bedrijf te maken, elk topic over een bedrijf die op een faillisement afgaat of in faillisement is wordt zo gemodereerd.
aha! 8)7

en deze toespeling is anders, omdat?

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 12:17
paQ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:18:
[...]

aha! 8)7

en deze toespeling is anders, omdat?
Omdat hij midden in de nacht niet meer zo scherp was....

terug on-topic nu

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 14:57
Zie: http://forum.www.trosrada...hp?f=69&t=95384&start=380

Hier wordt gerefereerd naar diverse klanten en personeel waarbij de uitkomst is dat er fallisement zal worden of is aangevraagt. Helaas voor de mensen met een bestelling dus.

Zelf heb ik voor 750 EUR een bestelling gedaan eind April en gelukkig kreeg ik eind Juni nog iets geleverd, hierna is het bergafwaards gegaan met de leveringen (voor zover het nog naar beneden kon)

Don't Speak, Just Think

• Magic
  • Niet online
Het schijnt dat nu onderstaande autoreply op de mailbox is gezet:
Goedendag,

Naar aanleiding van diverse gesprekken heeft de directie van Elektro Online
op 26 Juli besloten géén doorstart te maken.

Hiermee staan er voor ons nog 2 opties open:
- verkoop van de site
- faillissement

Wat zijn de gevolgen voor mijn openstaande bestelling bij 'verkoop van de site'?
- Wij proberen voor 5 augustus Elektro Online over te dragen aan een nieuwe eigenaar.
- Iedere openstaande order zou middels deze verkoop zijn geld netjes terug krijgen.
- Er zijn momenteel meerdere bedrijven die interesse zouden hebben.

Wat zijn de gevolgen voor mijn openstaande bestelling bij 'faillissement'?
- Een rechter zal in dit geval een curator toewijzen die alle taken van elektro online overneemt.
Indien u een openstaande order heeft, kunt u bij de dan aangewezen curator een verzoek
indienen tot terugbetaling van de orderbedrag.
Hij zal uw orderbedrag dan in overweging nemen om terug te betalen mits dit mogelijk is.

Kortom verkoop heeft onze voorkeur, omdat ieder daar het meest mee wordt geholpen.

Excuus voor het ongemak en de eventuele vertraging voor u verbouwing !!
Ik kan me niet voorstellen dat enige partij nog zijn vingers wil branden aan de "naam" die EO inmiddels verkregen heeft.

Topicstarter
Ik heb melding gedaan bij mijnpolitie.nl
Ik weet niet of die site echt van de politie is.
Bij de f.a.q. wordt 31 keer gesproken over marktplaats, alsof het alleen over marktplaats.nl gaat.
Ik ga ook nog aangifte doen op het politiebureau.
Met wat pech ben ik mijn €209 kwijt.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 318843 op 27-07-2011 22:26]

mijnpolitie.nl is van de politie (volgensmij Kennemerland). Het is vooral bedoeld om oplichting op marktplaats e.d. tegen te gaan. Volgensmij is het niet bedoeld om dit soort zaken te melden, aangezien er bij EO geen sprake is van oplichting maar van een (vrijwel) failliete onderneming.

• Gé Brander
  • Laatst online: 23:28

Gé Brander

MS SQL Server

Tja, dit soort dingen doet de politie verder niets mee. Failliet is iets wat gewoon domme pech is en dus kan je achteraansluiten bij de andere schuldeisers.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Magic
  • Niet online
Op het forum van Radar wordt er nu over gesproken dat er voldoende aanleiding is voor een strafrechtelijk onderzoek. Aangezien hij (volgens mij) willens en wetens de webshop heeft opengehouden terwijl er mogelijk al op een failissement gestuurd werd vind ik dat oplichting wel onderzocht mag worden.

Niet dat iemand daar dan zijn geld mee terugziet, van een kale kip kan niet geplukt worden, maar ik vind best dat zo iemand gestraft mag worden. (indien hij inderdaad schuldig bevonden wordt)

[Voor 4% gewijzigd door Magic op 28-07-2011 11:44]

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47
Magic schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:43:
Niet dat iemand daar dan zijn geld mee terugziet, van een kale kip kan niet geplukt worden, maar ik vind best dat zo iemand gestraft mag worden. (indien hij inderdaad schuldig bevonden wordt)
Dat ligt er een beetje aan hoe het loopt, als in zo'n strafzaak zou blijken dat hij orders heeft aangenomen en het geld gewoon in z'n zak heeft gestoken zonder ooit de intentie te hebben om te leveren (oplichting dus), dan is de schade wel persoonlijk te verhalen, dus kan hij zich niet meer verschuilen achter een failliete rechtspersoon.

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Gé Brander
  • Laatst online: 23:28

Gé Brander

MS SQL Server

En dat is wel heel moeilijk aan te tonen aangezien er ook mensen zijn die nog geleverd hebben gekregen de laatste maanden...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Anoniem: 22659

Het sluiten van een webshop zonder dat er sprake is van een faillissement/beeindiging van het bedrijf levert weer andere problemen op. De schuldeiser zullen dan claimen dat het bedrijf niet alles heeft gedaan om eronder uit te komen. Het is allemaal niet zo zwart wit als mensen soms denken.

Topicstarter
Feit is dat ik op 25-04-2011 een mail heb geschreven naar die winkel dat ik af zie van de bestelling en dat ik mijn geld terug wil.
Dat is dus dik 3 maanden geleden en E-O heeft zich niet aan de wet gehouden (mijn geld had al lang terug gestort moeten worden).
Als er geen boze opzet in het spel is is het allemaal zielig voor de mensen van de winkel maar ook zielig voor mij.
E-O lijkt op een omvallende bank; te weinig geld in kas, een tegenslag niet kunnen verwerken (zo die er geweest is), alles plat, iedereen gedupeerd, schade alom.
De webshop is maanden open geweest waardoor (veel) mensen mee het moeras zijn ingetrokken zonder dat ze het wisten, ik vraag me af of dat OK is.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 318843 op 28-07-2011 13:58]

Anoniem: 22659

Anoniem: 318843 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:49:
De webshop is maanden open geweest waardoor (veel) mensen mee het moeras zijn ingetrokken zonder dat ze het wisten, ik vraag me af of dat OK is.
Het was eveneens niet ok geweest tav de schuldeisers om de winkel te sluiten. In dat geval was de winkelier eveneens verwijtbaar gedrag aan te rekenen geweest. Ik vind het erg vervelend voor iedereen die hier een uitstaande order heeft, maar het is wel precies zoals de wet in elkaar steekt. Online kopen heeft enorme voordelen, maar eveneens meer risicos dna in offline winkels (dara krijg je boter bij de vis).

• DJSmiley
  • Laatst online: 22:51

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Magic schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:44:
Het schijnt dat nu onderstaande autoreply op de mailbox is gezet:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat enige partij nog zijn vingers wil branden aan de "naam" die EO inmiddels verkregen heeft.
Inmiddels is hun website in handen van een of andere domeinboer... is iig offline

Verkoop is dus (te verwachten...) vermoedelijk niet gelukt. Faillisement is (nog) niet uitgesproken

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:06
Anoniem: 318843 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:20:
Ik heb melding gedaan bij mijnpolitie.nl
Ik weet niet of die site echt van de politie is.
Bij de f.a.q. wordt 31 keer gesproken over marktplaats, alsof het alleen over marktplaats.nl gaat.
Ik ga ook nog aangifte doen op het politiebureau.
Met wat pech ben ik mijn €209 kwijt.
Ja, mijnpolitie.nl is van de politie en kan je volledig vertrouwen. Wij werken ook samen met ze.

• DJSmiley
  • Laatst online: 22:51

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Rechtbank Haarlem
Jansstraat 81

uitspraken faillissement

- op 20 september 2011 inzake (F.11/404) Richard Ivo KOOIMAN, woonadr. Van Leeuwenstraat 34 rood, 1972 PJ IJmuiden, geb. Velsen (Nederland) 15 april 1981, hodn ELEKTRO-ONLINE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden, KvK Amsterdam 34111792; R. KOOIMAN, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; KASTENBOUW IJMUIDEN, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; ECOMMERCE NEDERLAND, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; ELECTRO-ONLINE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; ELECTROONLINE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; ELEKTROONLINE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; ELEKTRO, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; ELECTRO, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; ECOMMERCE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; LUXONLINE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; KERSTLINE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; HUISHOUDELIJKONLINE, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden; TOYROTIC, vest.adr. Trawlerkade 102, 1976 CC IJmuiden. Cur: mr. R.J. Hoff, Postbus 5563, 2000 GN Haarlem, tel. 023-5424292. RC: mr. A.J. Wolfs.

• pipo76
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

pipo76

Pipo

Voor mensen die ook nog een openstaande vordering hebben, het volgende bericht kreeg ik van de curator op mijn vraag "wat nu te doen":
Geachte heer,

U kunt uw vordering per e-mail indienen. Dit kan naar mail-adres:

haarlem@vandiepen.com

U dient mee te zenden de factuur van de spullen die u heeft besteld. Het betalingsbewijs.

Nadat wij de stukken van u hebben ontvangen wordt u vordering op de voorlopige crediteurenlijst geplaatst. Hiervan ontvangt u t.z.t. bericht.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

• Magic
  • Niet online
Hoe werkt dat eigenlijk, als er nog geld over is, wordt dan eerst de grootste schuldeisers betaald, of krijgt iedereen een percentage van wat over is (hoeveelheid geld over/totale claim*je eigen claim)?

Ik heb nog ongeveer 150 euro tegoed, vergeleken met anderen is dat relatief weinig.

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 20:27

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Volgens mij gaat de staat (lees belastingdienst) eerst en daarna op volgorde van mensen die het langst wachten op hun geld.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 16:34]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee