Toon posts:

Core 2 Quad processor: geschikt moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H0ppie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-05 16:32
Hey iedereen,

Ik heb een Core 2 Quad processor, alleen weet iemand een geschikt moederbord die erbij past?

Verder heb ik een nVidia Geforce 9600 gt videokaart, 2 gb RAM, Moederbord: Asus P5SD2-VM
en weet ff niet meer hoeveel watt mijn voeding is, ik geloof 600/650/700 watt.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 14:23
Welke C2Q..

Praktisch elk Socket 775 mobo zal volstaan. Maar kijk wel even of je CPU in de CPU support list staat.
http://tweakers.net/price...ket-775-moederborden.html

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:16
D4NG3R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:01:
Welke C2Q..

Praktisch elk Socket 775 mobo zal volstaan. Maar kijk wel even of je CPU in de CPU support list staat.
Je was me voor :S

Maar idd, even op specs&afbeeldingen klikken en dan op: productinformatie van fabrikant

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jep, gewoon kijken naar de 775 socket, meestal zijn de core 2 quads wel ondersteund

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H0ppie
De Q8200 2.33Ghz, en bedankt voor de info!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H0ppie
D4NG3R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:01:
Welke C2Q..

Ik zie dat mijn moederbord die ik nu heb 775 socket is, dus het kan daarmee gewoon. Maar is het verstandig om wat meer RAM erin te stoppen? Aangezien ik nogal graag games speel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:14
H0ppie schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:08:
[...]

Ik zie dat mijn moederbord die ik nu heb 775 socket is, dus het kan daarmee gewoon.
Dat is een verkeerde aanname, dat het allebei S775 is wil niet zeggen dat het automatisch zomaar gaat werken, chipset, voedingscircuit en bios moeten ook ondersteuning hebben (hoewel in dit geval je cpu wel op de cpu support list staat).
Maar is het verstandig om wat meer RAM erin te stoppen? Aangezien ik nogal graag games speel.
Kom je nu geheugen tekort als je games speelt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H0ppie
Nielson schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:13:
[...]
Dat is een verkeerde aanname, dat het allebei S775 is wil niet zeggen dat het automatisch zomaar gaat werken, chipset, voedingscircuit en bios moeten ook ondersteuning hebben (hoewel in dit geval je cpu wel op de cpu support list staat).
[...]
Kom je nu geheugen tekort als je games speelt?
Aangezien ik er weinig verstand van heb, vraag ik je of je misschien voor mij kan kijken of het kan.
Want ik snap er niet heel veel van. Ik heb dus momenteel de Asus P5SD2-VM als moederbord en een C2Q Q8200.
Alvast ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 197141
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Gaat wel werken maar het is geen topmoederbord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H0ppie
Anoniem: 197141 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:24:
Gaat wel werken maar het is geen topmoederbord.
Een voorstel voor een betere misschien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 197141
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:14
H0ppie schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:21:
[...]

Aangezien ik er weinig verstand van heb, vraag ik je of je misschien voor mij kan kijken of het kan.
Het kan, zoals ik al zei staat de Q8200 op de cpu support list van je mainboard.
H0ppie schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:27:
[...]
Een voorstel voor een betere misschien?
Waarom een betere als het gewoon werkt? Verder is het zonde om nog geld te steken in een relatief verouderd platform.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee