Toon posts:

[fp/feat] reacties, discussie inklappen (child collapse)

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 19:10
Ik vind het best leuk om bij bepaalde nieuws artikelen de reacties te lezen, maar zo af en toe ontstaat er een discussie waar veel mensen op reageren maar waar ik zelf geen intresse in heb. Het lijkt mij handig als ik die discussie kan inklappen zodat ik er makkelijker voorbij kan scrollen (het is nu lastig te zien waar de discussie precies ophoud)

Aanvullend hierop lijkt het mij ook handiger om visueel duidelijker aan te geven wat oorspronkelijke reacties zijn en wat reacties op reacties zijn, nu word het alleen gedaan door de reacties iets te laten verspringen maar hierdoor is niet altijd in één oogopslag te zien of het gaat om een reactie op of een originele reactie.

In het kader van beelden zeggen meer dan woorden heb ik een mockup gemaakt van wat ik bedoel:

Alle discussie uitgeklapt, visueel wel duidelijk waar de discussie ophoud (misschien niet geheel design technisch aantrekkelijk)
FP met uitgeklapte discussies

En hier de eerste discussie ingeklapt
FP discussie met ingeklapte discussie

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Creesch schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:45:

Aanvullend hierop lijkt het mij ook handiger om visueel duidelijker aan te geven wat oorspronkelijke reacties zijn en wat reacties op reacties zijn, nu word het alleen gedaan door de reacties iets te laten verspringen maar hierdoor is niet altijd in één oogopslag te zien of het gaat om een reactie op of een originele reactie.
Hier heb ik ook al behoorlijk lang problemen mee. 2 pagina's omhoog scrollen en kijken of die ene reactie nou op x of y was...meten met de muis er langs...aargh.
En echt leuk wordt het als het verspingen niet meer kan...

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:56
Hier is toendertijd ook naar gevraagd, maar verder niet meer op gereageerd door devvers. Heb nog even het linkje opgezocht: [Frontpage] Onduidelijk wie op wiens bericht reageert

An sich is het best wel handig, want ook voor het moderaten moet je weten wie op wie reageert. Kan toch wel ook verschil uitmaken voor een 0 of +1 bijv.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 19:10
Inderdaad, hoewel het mij echt primair gaat om de mogelijk om een gehele discussie er uit te filteren (Vandaar de in en uitklap functie).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

crisp

Devver

Pixelated

Dubbel met [Frontpage] Onduidelijk wie op wiens bericht reageert

Daarbij zijn er al concrete plannen mbt verbetering van de reactieweergave; zie Femme in "[feat] Multiniveaufilter" :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee