Toon posts:

XFX HD6870 Cooler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 16:44
Tweakerts :).

Ik heb een vraagje met betrekking tot de XFX HD6870. Ik heb zelf zo'n kaart en ik vind hem behoorlijk luidruchtig. Dus ik ben opzoek gegaan naar een vervangende koeler, en heb wat gevonden;

De Artic Cooling Extreme Plus, die ook compatible is met de HD6870 volgens de website.
Nou heb ik zelf nog nooit een VGA cooler vervangen, maar ben zeker niet onhandig met zulk soort dingen.
De twee dingen die ik wil weten zijn als volgt;

Heb ik nog geheugen koelblokjes nodig ? Op de website van artic cooling staan wel van die sets, alleen niet voor de HD6870. Zo ja; welke koelblokjes zijn dat ?

Bij de recensies lees ik dat het jammer is dat er geen backplate bijzit gezien de koeler nogal zwaar is. Kan ik dara gewoon een backplate bij bestellen voor de HD6870? Een "willekeurige" backplate ?

Alvast bedankt :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G3lderland
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-03-2021
Het is welliswaar geen antwoord op je vraag, maar de Zalman VF3000A past ook en daar heb je geen extra's bij nodig en is een stuk goedkoper dan de Arctic.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=261296

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 16:44
Ik had het ook gezien inderdaad, maar bedankt :). Het nadeel is, althans dat zag ik op youtube, is dat je de koelblokjes aan moet passen om passend te krijgen voor de HD6870, Een klein nadeel dus !

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G3lderland
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-03-2021
Hmm... ik heb dat youtube filmpje ook bekeken... en ben verder gaan zoeken en kijk: een tweakers productreview van een XFX 6870 met VF3000A: productreview: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZNFC) review door Core2Quad

Misschien deze persoon eens vragen? :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee