De pc van mijn vader staat er al weer een tijdje (een PII 300) en is dus nodig toe aan een nieuwe. Ik weet alleen totaal niet wat ik moet nemen. (er wordt nooit een spel op gespeeld)
Hier mijn eisen :
- Groot beeldscherm (19" of groter)
- 256 mb
- Grote hdd (iets van een IBM 45 gb)
- Goede videokaart, 3d mag super brak zijn, als de 2d maar goed wordt weergegeven
- Fijn toetsenbord (niet iets van een Logitec Cordless pro oid, maar gewoon een robuust toetsenbord als bijv. Keytronic zonder extra poespas
- Optische muis
- Zip drive (100 of 250 mb ??)
Nou, dit zijn mijn eisen. Met de printer zit ik nog een beetje te dubben, er wordt echt heel veel geprint (ca 500 blaadjes per week).
Dus ik zit te denken aan een laserprinter, maar het enige probleem is, mijn vader wil wel kleur printen vanwege Photoshop & de inkt wordt 100% vergoedt door het werk (toner moet je helemaal zelf betalen)
En als laatste, een AMD of een Pentium III of IIII of Xeon ?
Greetz,
Hier mijn eisen :
- Groot beeldscherm (19" of groter)
- 256 mb
- Grote hdd (iets van een IBM 45 gb)
- Goede videokaart, 3d mag super brak zijn, als de 2d maar goed wordt weergegeven
- Fijn toetsenbord (niet iets van een Logitec Cordless pro oid, maar gewoon een robuust toetsenbord als bijv. Keytronic zonder extra poespas
- Optische muis
- Zip drive (100 of 250 mb ??)
Nou, dit zijn mijn eisen. Met de printer zit ik nog een beetje te dubben, er wordt echt heel veel geprint (ca 500 blaadjes per week).
Dus ik zit te denken aan een laserprinter, maar het enige probleem is, mijn vader wil wel kleur printen vanwege Photoshop & de inkt wordt 100% vergoedt door het werk (toner moet je helemaal zelf betalen)
En als laatste, een AMD of een Pentium III of IIII of Xeon ?
Greetz,