AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Ze gaven mij ook al een waarschuwing omdat een ander naar mijn forum linkt
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nou is dit een puntje wat in de categorie 'ERRUG grijze gebieden valt' maar ok.Daar komt bij dat je een kopie MAG maken voor backupdoeleinden. Daarom is die site dus niet illegaal. Dat veel mensen zich hier niet aan houden (backup) is weer een ander verhaal.
Gamecopyworld linkjes gaan wat mij betreft iig weg. Waarschuwing vindt ik op het randje.
Maar het moet iig wel consequent gebeuren, dat ben ik met je eens.
[off-topic]Voor alle mensen die hun beklag over iets willen doen... dit is een voorbeeld zoals het dus WEL moet, gewoon netjes ;)[/off-topic]
Kijk, jullie 'mening' over een eigen copy .. pff een beetje 'lame' he, vindt je niet.
Ik vraag mij trouwens af WAAROM in godsnaam je een copy moet maken 'voor eigen gebruik'.
Als je je cd'tje goed onderhoud en nergens laat rondslingeren hoef je geen copy'tje als 'reserve'
Dus volgens mij heeft die MOD gelijk als hij der een slotje opzet.
Dat hij soms slotjes 'vergeet' te zetten is een andere kwesite
Maar iedereen die een copy wilt maken voor eigen gebruik zijn leugenaars. Ik heb hier een 60-tal (gekochte) spellen liggen. Sommigen zijn al 10 jaar oud. Deze werken nog perfect en ik heb nog nooit een copy gemaakt 'ALS EIGEN GEBRUIK'.
Dikke zever dus van jullie !
Ik vraag mij trouwens af WAAROM in godsnaam je een copy moet maken 'voor eigen gebruik'.
Als je je cd'tje goed onderhoud en nergens laat rondslingeren hoef je geen copy'tje als 'reserve'
Dus volgens mij heeft die MOD gelijk als hij der een slotje opzet.
Dat hij soms slotjes 'vergeet' te zetten is een andere kwesite
Maar iedereen die een copy wilt maken voor eigen gebruik zijn leugenaars. Ik heb hier een 60-tal (gekochte) spellen liggen. Sommigen zijn al 10 jaar oud. Deze werken nog perfect en ik heb nog nooit een copy gemaakt 'ALS EIGEN GEBRUIK'.
Dikke zever dus van jullie !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Ik meng voor de rest niet in de discussie.
Maar ik maak van alle originele software die ik heb een kopie, het origineel berg ik goed op en de kopie gebruik ik.
Er raakt altijd wel wat kwijt, of er komt altijd wel een rot krasje op de CD waardoor die onbruikbaar wordt etc.
Maar ik maak van alle originele software die ik heb een kopie, het origineel berg ik goed op en de kopie gebruik ik.
Er raakt altijd wel wat kwijt, of er komt altijd wel een rot krasje op de CD waardoor die onbruikbaar wordt etc.
Die waarschuwing kreeg je omdat je al twee keer zelf een link postte naar je eigen site.Op zondag 18 maart 2001 13:35 schreef pier het volgende:
Ze gaven mij ook al een waarschuwing omdat een ander naar mijn forum linkt
Ik vind het bullshit dat een link naar gamecopyworld wordt weggehaald. De technieken die daar gebruikt worden zijn niet illegaal, het is puur voor back-up doeleinden. Net als dat een link naar een tutorial en software om DivX te maken van een DVD. Dat is even 'grijs', aangezien toch wel een erg hoog percentage van de back-ups niet gerechtvaardigd zijn omdat de originele DVD vast niet aangeschaft maar gehuurd is.
Je moet niet te ver gaan met het filteren van GoT. Vergeet de opzet van de filtering niet, namelijk het zorgen dat GoT niet in de problemen komt door illegale content.
Als een site als gamecopyworld gewoon zelf al kan blijven bestaan (en niet alleen in rusland gevestigd zit
) is het dus al zeker niet illegaal om ernaar te linken.
Je moet niet te ver gaan met het filteren van GoT. Vergeet de opzet van de filtering niet, namelijk het zorgen dat GoT niet in de problemen komt door illegale content.
Als een site als gamecopyworld gewoon zelf al kan blijven bestaan (en niet alleen in rusland gevestigd zit
/edit
oops. verkeerde topic
oops. verkeerde topic
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Pagina: 1