Toon posts:

iTunes m4a naar USB stick steeds fouten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 10:24
Ik heb een usb-stick waar ik songs vanuit iTunes naar toe copy waarna ik hem aansluit op mijn RNS310 van mijn VW
Het probleem is alleen dat iedere keer bij het afspelen van een album diverse songs er dus steevast na een tijd mee ophouden skippen en dan naar het volgende nr gaan.
Het is een stick van 8 gig.
Ik kan moeilijk iedere keer alles wat ik er naar toe kopieer een voor een gaan controleren.
Ik heb het ook al met andere sticks gehad.
Is dit een iTunes treiterij wanneer je dus songs naar een ander medium copieert?
Het zou me niets verbazen, iTunes treitert al jaren door bv ook altijd na een maand of wat de complete bibliotheek (42 gig) altijd weer compleet opnieuw op mijn iPod te (moeten) zetten.
Ik leef daar maar mee inmiddels ,maar dit nieuwe probleem is erg vervelend omdat het niet te chekken is aangezien de bestandgroote altijd lijkt overeen te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb dit ook maar dan met films op onze tv (samsung met ingebouwde mediaspeler)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MatMich
sebastius schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:08:
Ik heb dit ook maar dan met films op onze tv (samsung met ingebouwde mediaspeler)
Ik neem aan dat je dan films vanaf iTunes naar usbstick gekopieerd bedoeld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Jazeker :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05 18:17
waarom kopieer je dan niet gewoon het origineel met windows verkenner of de Macintosh finder?

• MatMich
supersnathan94 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:06:
waarom kopieer je dan niet gewoon het origineel met windows verkenner of de Macintosh finder?
Ik kopieer/sleep inderdaad met windows verkenner vanuit itunes music (map) naar de aangesloten usb stick.
Ik zou eerlijk gezegd ook geen andere manier weten.
En controleer ook nog wel wat bestanden op de stick maar dat wordt met 8 gig wel wat lastig dus check ik in ieder geval de groote van alle bestanden en die komt dus wel overeen.
Maar het lijkt altijd na een tijdje te gebeuren als de stick allang is losgekoppeld van de comp.
Vandaar dat ik dacht dat het wellicht iets te maken heeft met drm en het als een soort van "tijdbom" werkt

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Of je autoradio corrumpeert de boel. Kijk eens wat er gebeurt als je de stick voor eenzelfde tijdsbestek alleen in een PC uitleest..

• MatMich
Inderdaad dat leek mij ook een mogelijkheid.
Maar enig idee hoe dat dan kan?
Het is een RNS-310 ik dacht dat dat een Blaupunkt was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05 18:17
Of je autoradio corrumpeert de boel.
is dat een bestaand woord? nooit van gehoord snap alleen wel wat je bedoelt dus dan is het goed.

maargoed ik denk ook dat je autoradio roet in het eten gooit. kijk eens of je die bestanden ook als alleen lezen erop kan pleuren? meestal werkt het dan wel. DRM zit er trouwens niet op hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MatMich
supersnathan94 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:43:
[...]

is dat een bestaand woord? nooit van gehoord snap alleen wel wat je bedoelt dus dan is het goed.

maargoed ik denk ook dat je autoradio roet in het eten gooit. kijk eens of je die bestanden ook als alleen lezen erop kan pleuren? meestal werkt het dan wel. DRM zit er trouwens niet op hoor.
Corrumperen is een normaal woord (van Dale:bederven, aantasten)
Alleen lezen, erg slim ga ik proberen.
Ik heb de stick nu geformatteerd (slow) en een paar cd's op gezet om te zien wat er gebeurd.
Mocht het weer mis gaan dan ga ik zeker je idee proberen.
Stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb, of iets aardiger: slim dat jij er wel aan gedacht hebt ;)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee