• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-04 18:38
Hallo iedereen
Ik vandaag de koelpasta van mijn cpu vervangen
omdat de oude echte troep was
nou dat ging allemaal goed totdat ik mijn mobo perongeluk beschadigde.
Hier wat foto,s van de beschadig

Het is het streepje..

Het is een iets aan de onderkant van mijn mobo
Ik heb al geprobeerd:
Helemaal leeg(1 harde schijf 1 videokaart 1 reepje geheugen
Gegoogled en niks gevonden....
Op het probleem.

De cpu fan gaan draaien en ook van de videokaart
het viel me op dat de fans op de gewone fanheaders op het moederbord het niet gingen draaien
de boel blijft wel gewoon draaien.
Hier nog de specs van mij pc:
i7 860
MSI P55 GD65
Corsair hx 750
6 GB Kingston valeuram
3 reepjes

alvast bedankt ,eward

Suh dude

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14
Wat is er beschadigd, doel je op de circel vormige kras? Het lijkt wel of deze over een circuit/via gaat.

[Voor 29% gewijzigd door Jumpman op 19-05-2011 23:15]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die foto's zijn dermate wazig dat ik er niet al teveel van kan maken. Waar je naar moet kijken is of je een koperbaan beschadigt hebt. Als dat het geval is dan kan het nog wel eens zo zijn dat je het bord kunt afschrijven.

• Nielson
  • Laatst online: 10:23
Kijk eens in de handleiding van je camera of er een macro functie op zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pannekoek141
sorry voor de bar slechte foto,s
@terw_dan ik ben er denk zeker van dat de koperbaan beschadigd heb
Ik kan namelijk het koper zien....
Houdt dit in dat m,n bord echt stuk is... dan verkoop ik m,n i7 en doe ik een upgrade :P

Edit: Ik ga is kijken wat msi morgen zegt
maar ik denk dat ik geen garantie krijg

[Voor 15% gewijzigd door pannekoek141 op 20-05-2011 00:21]

Suh dude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is geen garantiewerk, je kunt dit beter bij je verzekering opgeven als dit binnen je polis valt natuurlijk. Maar als je echt printbanen hebt beschadigt en hij start dan niet meer op, dan denk ik dat je het bordje tegen de muur kan hangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pannekoek141
Terw_Dan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:29:
Dit is geen garantiewerk, je kunt dit beter bij je verzekering opgeven als dit binnen je polis valt natuurlijk. Maar als je echt printbanen hebt beschadigt en hij start dan niet meer op, dan denk ik dat je het bordje tegen de muur kan hangen.
Tja ik weet het anders niet...
Ik kan het koper met me eigen ogen zien
Waar valt dit onder bij de verzekering ?

Suh dude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:48

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Terw_Dan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:29:
Maar als je echt printbanen hebt beschadigt en hij start dan niet meer op, dan denk ik dat je het bordje tegen de muur kan hangen.
Dus zo is dat begonnen... :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pannekoek141
haha alles werkte vrolijk voordat ik de domste fout in m,n hele computergedoetje hebt gemaakt :p

Suh dude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 17:11

fynrd1

Fooled by Randomness

Kan de beste overkomen pannekoek:P Maar waarom de rest verkopen? nieuw bordje eventueel 2e hands en klaar:)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pannekoek141
fynrd1 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:49:
Kan de beste overkomen pannekoek:P Maar waarom de rest verkopen? nieuw bordje eventueel 2e hands en klaar:)
Ha goed ik idee ik ga toch is kijken
Ach jammer kan niks intresants vinden
Ik koop denk wel gewoon een nieuw mobo...

[Voor 13% gewijzigd door pannekoek141 op 20-05-2011 00:51]

Suh dude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pannekoek141
Dus tja wat adviseren jullie een nieuw mobo of zal ik gewoon kompleet upgraden

Suh dude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 19:24
Je doet je naam wel eer aan, Pannekoek! Ik zou als ik jou was gewoon een nieuw mobo kopen, dat andere spul van je kan nog een lange tijd mee...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:58
Wat ik me nu af vraag, het is niet goed te zien op de foto, maar zou je dat spoortje niet kunnen bridgen met wat fijn soldeerwerk? Ik vraag me af of dat zou gaan werken.....

Vette shit!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
R.E. schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:31:
Wat ik me nu af vraag, het is niet goed te zien op de foto, maar zou je dat spoortje niet kunnen bridgen met wat fijn soldeerwerk? Ik vraag me af of dat zou gaan werken.....
Zou kunnen als het dikke banen waren en slechts 1 laag. Nu bestaat een moederbord wellicht uit 8 lagen. Dus dat kan een beetje ingewikkeld worden.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee