Ha, ik heb een leuke beamer uitgekozen, de Acer H5360 en heb daar een kabel voor nodig. Keuze voor beamer is weloverwogen: een 1080p beamer is me te duur (beginnen bij 800-900 euro), en dit is geloof ik de 720p met de beste kwaliteit/prijsverhouding. Ik ben op de hoogte van de Emachines V700 (acer budgetmerk) variant die identiek is qua bouw, maar ga in principe voor de H5360 - ik vermoed betere garantievoorwaarden. Bovendien is het prijsverschil niet zo groot meer tussen de twee (50 euro meen ik).
Ik ga e.e.a. gewoon bekijken op een rolgordijn vd Ikea, of op een standaardschermpje van Redcoon (ze verkopen van die setjes met beamer + plafond-ding + scherm).
Acer H5360:
pricewatch: Acer H5360
Emachines V700:
pricewatch: Acer eMachines V700
Nu heb ik deze videokaart: Asus EAH5570
pricewatch: Asus EAH5570 SILENT/DI/1GD2
met 1x VGA, 1x DVI, en 1x HDMI.
Mijn Dell 2007FP monitor heb ik nu via de VGApoort aangesloten. Mogelijk is dat stom maar ik had geen andere kabel en volgens mij is 't beeld prima.
Nu over die Acer beamer: wat voor kabel zal ik daar nu eens voor kopen? Standaard wordt er bij de webshop een 10m VGA kabel aangeboden bij dit product (17 euro), maar ik twijfel nu of ik niet een HDMI (of DVI?) kabel beter kan kopen.. ik wil films kijken, en wellicht ook gebruik maken van 3D functionaliteit v/d beamer. VGA kabels kosten niet veel, HDMI kabels zijn ERG duur. Budget voor kabel: eigenlijk max 50 euro. Maar als ik een VGA kabel koop, moet ik mijn 2007FP op een andere manier aansluiten: maar die lijkt DVI aansluitingen te hebben.
Klopt mijn verlanglijstje zo denken jullie:
-beamer
-schermpje
-10m VGA-snoer van een krats
-nieuw HDMI-kabeltje van 1m om mijn Dell 2007fp monitor op aan te sluiten.
bedankt voor 't meekijken
daniel
Ik ga e.e.a. gewoon bekijken op een rolgordijn vd Ikea, of op een standaardschermpje van Redcoon (ze verkopen van die setjes met beamer + plafond-ding + scherm).
Acer H5360:
pricewatch: Acer H5360
Emachines V700:
pricewatch: Acer eMachines V700
Nu heb ik deze videokaart: Asus EAH5570
pricewatch: Asus EAH5570 SILENT/DI/1GD2
met 1x VGA, 1x DVI, en 1x HDMI.
Mijn Dell 2007FP monitor heb ik nu via de VGApoort aangesloten. Mogelijk is dat stom maar ik had geen andere kabel en volgens mij is 't beeld prima.
Nu over die Acer beamer: wat voor kabel zal ik daar nu eens voor kopen? Standaard wordt er bij de webshop een 10m VGA kabel aangeboden bij dit product (17 euro), maar ik twijfel nu of ik niet een HDMI (of DVI?) kabel beter kan kopen.. ik wil films kijken, en wellicht ook gebruik maken van 3D functionaliteit v/d beamer. VGA kabels kosten niet veel, HDMI kabels zijn ERG duur. Budget voor kabel: eigenlijk max 50 euro. Maar als ik een VGA kabel koop, moet ik mijn 2007FP op een andere manier aansluiten: maar die lijkt DVI aansluitingen te hebben.
Klopt mijn verlanglijstje zo denken jullie:
-beamer
-schermpje
-10m VGA-snoer van een krats
-nieuw HDMI-kabeltje van 1m om mijn Dell 2007fp monitor op aan te sluiten.
bedankt voor 't meekijken
daniel