Toon posts:

Enquete internetgebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Anoniem: 358567

Topicstarter
Beste forum leden,

Ik heb voor mijn afstudeeropdracht een enquête opgesteld met betrekking tot internetgebruik en computerveiligheid. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze in te vullen?

Dit is de link: *snip*
(als je niet doorverwezen wordt, graag de link kopiëren en in je adresbalk plakken).

Het is een korte enquête die je binnen 5 minuten ingevuld hebt en je helpt mij er enorm mee!

Alvast bedankt!

[Voor 7% gewijzigd door RobIII op 19-05-2011 21:49]

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 01:02
weet niet of dit op tweakers de bedoeling is, maar ik heb hem voor je ingevuld :)

• Anoniem: 63975
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het algemeen beleid #verbodenspam
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.

Anoniem: 358567

Topicstarter
Wow, hartstikke bedankt! Ik heb voor de zekerheid een berichtje naar de administrator gestuurd. Mocht deze negatief tegenover mijn enquête staan, dan sluit ik het onderwerp.

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-05 10:59
Ik heb de enquête ook even ingevuld.
Overigens werkt de 'close window' link aan het eind van de enquête niet in Chrome. Ik krijg dan een melding dat mijn browser deze functie niet ondersteund, en of ik de pagina handmatig wil sluiten.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:21

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 358567 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:46:
Wow, hartstikke bedankt! Ik heb voor de zekerheid een berichtje naar de administrator gestuurd.
Voortaan even eerst doen ;)
Anoniem: 358567 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:46:
Mocht deze negatief tegenover mijn enquête staan, dan sluit ik het onderwerp.
Als je dat zou kunnen ;) :P Maar ik doe 't wel voor je O-)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee