Ik heb twee dagen mijn nieuwe systeem in elkaar gezet, met de volgende specs:
Corsair Obsidian 650D
i7 2600k
Corsair H60
Asus Sabertooth P67
8GB Corsair Vengeance 1600C9
OCZ Vertex 3 120GB
2x Samsung Spinpoint 1TB
2x Sapphire 5850 Xtreme
Corsair AX750
Nu heb ik de 200mm fan aan de bovenkant vervangen door 2 Noiseblocker 140mm fans en de standaard rear exhaust vervangen voor 2x Noiseblocker 120mm in push pull voor de H60. Aan de voorkant heb ik de 200mm standaard fan wel laten zitten. Vervolgens heb ik de 140mm fans en de 200mm fan aangesloten op de fan controller (welke stroom krijgt van een molex uit mijn PSU), maar de fans willen onder geen beding gaan draaien, niet op low, medium of high speed. Ik heb op internet gezocht maar ik kan nergens mensen vinden die hetzelfde probleem hebben.
Het volgende heb ik zelf al geprobeerd:
- Alle fans van de fancontroller afgehaald en alleen een originele fan laten zitten.
- Fans op het moederbord aansluiten om te kijken of ze zelf wel werken.
- Fancontroller aangesloten op een andere molex connector.
- Fancontroller aangesloten op een andere PSU kabel met molex connectors.
- PSU kabel in een andere aansluiting op mijn PSU gestopt.
- Een andere fan dan de standaard en gemonteerde fans aangesloten op de fancontroller.
Heeft iemand hier misschien een idee wat te doen?
Corsair Obsidian 650D
i7 2600k
Corsair H60
Asus Sabertooth P67
8GB Corsair Vengeance 1600C9
OCZ Vertex 3 120GB
2x Samsung Spinpoint 1TB
2x Sapphire 5850 Xtreme
Corsair AX750
Nu heb ik de 200mm fan aan de bovenkant vervangen door 2 Noiseblocker 140mm fans en de standaard rear exhaust vervangen voor 2x Noiseblocker 120mm in push pull voor de H60. Aan de voorkant heb ik de 200mm standaard fan wel laten zitten. Vervolgens heb ik de 140mm fans en de 200mm fan aangesloten op de fan controller (welke stroom krijgt van een molex uit mijn PSU), maar de fans willen onder geen beding gaan draaien, niet op low, medium of high speed. Ik heb op internet gezocht maar ik kan nergens mensen vinden die hetzelfde probleem hebben.
Het volgende heb ik zelf al geprobeerd:
- Alle fans van de fancontroller afgehaald en alleen een originele fan laten zitten.
- Fans op het moederbord aansluiten om te kijken of ze zelf wel werken.
- Fancontroller aangesloten op een andere molex connector.
- Fancontroller aangesloten op een andere PSU kabel met molex connectors.
- PSU kabel in een andere aansluiting op mijn PSU gestopt.
- Een andere fan dan de standaard en gemonteerde fans aangesloten op de fancontroller.
Heeft iemand hier misschien een idee wat te doen?
[ Voor 21% gewijzigd door rickjehh op 20-05-2011 10:53 ]