OK, vreemde perikelen in mijn huidige applicatie.
Situatie:
Ik heb een knop op mijn formulier 'Button1' en als ik daar op klik gaat er een client event af met daarin de volgende code:
Als ik op de knop klik en ik zie dat de pagina weer in de 'Page_Load' terecht kom blijkt het geen postback te zijn, maar een normale load waardoor er code word uitgevoerd die niet uitgevoerd mag worden. Dit zie ik doordat ik check of het een postback betreft.
Als ik de clientside javascript uitcommentarieer werkt alles wel naar behoren en doet de knop gewoon een postback.
Als ik alerts plaats binnen de javascript, komt de site wel op de juiste plaats in de code terecht. Hij komt namelijk in een alert terecht die ik voor onderstaande regel uit de functie 'ValidateGroup' zet.
Iemand ideeën?
Situatie:
Ik heb een knop op mijn formulier 'Button1' en als ik daar op klik gaat er een client event af met daarin de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| function Button1_Click(eventTarget, eventArgument) { if (typeof (Page_ClientValidate) == 'function') { return ValidateGroup('address', '<%=UpdatePanel1.ClientID %>', eventArgument); } else { __doPostBack('<%=UpdatePanel1.ClientID %>', eventArgument); return true; } } function ValidateGroup(validationgroup, eventTarget, eventArgument) { Page_ClientValidate(validationgroup); if (Page_IsValid) { alert('hij is valid!'); __doPostBack('<%=UpdatePanel1.ClientID %>', eventArgument); } return Page_IsValid; } |
Als ik op de knop klik en ik zie dat de pagina weer in de 'Page_Load' terecht kom blijkt het geen postback te zijn, maar een normale load waardoor er code word uitgevoerd die niet uitgevoerd mag worden. Dit zie ik doordat ik check of het een postback betreft.
code:
1
2
| if (!Page.IsPostBack) //hele riedel code |
Als ik de clientside javascript uitcommentarieer werkt alles wel naar behoren en doet de knop gewoon een postback.
Als ik alerts plaats binnen de javascript, komt de site wel op de juiste plaats in de code terecht. Hij komt namelijk in een alert terecht die ik voor onderstaande regel uit de functie 'ValidateGroup' zet.
code:
1
2
| alert('hij is valid!'); __doPostBack('<%=UpdatePanel1.ClientID %>', eventArgument); |
Iemand ideeën?