[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 09:02
Ik vindt dat dit topic onterecht is gesloten. Ik (en met mij meerdere mensen denk ik) haalde hier veel waardevolle informatie uit over aankomende levertijden en verschillende KS reacties. Ben het wel met de moderator eens dat er te veel slow chat en onzin posts werden gedaan waardoor het wat moeilijk werd te volgen tenzij je de hele dag dat topic voor je neus hebt.

Misschien een idee om gewoon elke onzinpost of slow chat bericht te verwijderen? Of zou dit een te zware taak zijn?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:14

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Die had ik van tevoren al gelezen maar daar staat zon situatie als deze niet echt beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 22:21

Bullet NL

Eigen Wijs

Nee, maar ik heb in het SHSII L&A topic al regelmatig een modbreak met waarschuwingen moeten plaatsen. Daarnaast is het gewoon een slow-chat en wordt er heel veel op de man/vrouw gespeeld.

Deze dingen zijn ansich al reden om een topic te sluiten. Op GoT willen we namelijk voorkomen dat topic's dumpplaatsen van loze letters worden....

ps. het topic is overigens weer open, maar dan zal er wel iets moeten veranderen. Op de zelfde voet door gaan kan namelijk niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 19-05-2011 17:17 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bullet NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:15:
Nee, maar ik heb in het SHSII L&A topic al regelmatig een modbreak met waarschuwingen moeten plaatsen. Daarnaast is het gewoon een slow-chat en wordt er heel veel op de man/vrouw gespeeld.

Deze dingen zijn ansich al reden om een topic te sluiten. Op GoT willen we namelijk voorkomen dat topic's dumpplaatsen van loze letters worden....
Helemaal met je eens van die slow chat en loze letters. Toch blijf ik het jammer vinden dat het topic gesloten is.

Maar goed regels zijn regels. En ik leg me er verder bij neer. Keep up the good work. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 22:21

Bullet NL

Eigen Wijs

Zoals ik schreef, maar waarschijnlijk had je de quote al gemaakt, het topic is weer open.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bullet NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:19:
Zoals ik schreef, maar waarschijnlijk had je de quote al gemaakt, het topic is weer open.
Was inderdaad al aan het quoten. Hoop dat het beter gaat en er wat meer inhoudelijk gepost gaat worden.
Bedankt!

Pagina: 1