hallo,
sinds vandaag zit ik met het volgende probleem
ik heb vandaag mijn nieuwe hardeschijf binnen gekregen en die heb ik gelijk geinstaleerd
met het volgende idee:
oude hardeschijf voor opslag
nieuwe voor windows
dus ik koppen mijn oude af sluit mijn nieuwe aan en ik stop de cd van windows 7 ultimate 65 bits er in
het lijkt allemaal goed te gaan het 1e schermpje met ''windows is loading files'' komt en gaan weer weg
en dan komt scherm nummer 2 weer met windows is loading files dit duurt al wat langer en loopt telkens vast op 3 kwart en dan is het geluid van de cd drive ook uit want daarvoor hoorde je hem hard zoemen zoals die dat gewoonlijk doet
de volgende dingen heb ik geprobeerd
windows installeren op de oude schijf
andere installatie cd (32bit)
andere sata poort
en ik wou de installtie op een usb stick zetten tot ik tot mijn schrik er achter kwam dat heel windows vast loopt zodra ik mijn wachtwoord heb ingevoerd
linux 10.4 werkt nog wel
dus de vraag is weet iemand de oplossing van dit probleem
system specs:
AMD Athlon II X2 250 @ 3ghz
6 b kingstone hyper x
ati HD 5770
as rock m3a7ghx/ 128m
oude hardeschijf: Seagate barracuda lp st310000520As
nieuwe hardeschijf: Samsung spinpoint f3 HD103Sj
ik heb ook wat google werk gedaan niks wijzer van geworden ben op het moment een MEMtest aan het doen...
mem test is ook vast gelopen na 47 seconden..
sinds vandaag zit ik met het volgende probleem
ik heb vandaag mijn nieuwe hardeschijf binnen gekregen en die heb ik gelijk geinstaleerd
met het volgende idee:
oude hardeschijf voor opslag
nieuwe voor windows
dus ik koppen mijn oude af sluit mijn nieuwe aan en ik stop de cd van windows 7 ultimate 65 bits er in
het lijkt allemaal goed te gaan het 1e schermpje met ''windows is loading files'' komt en gaan weer weg
en dan komt scherm nummer 2 weer met windows is loading files dit duurt al wat langer en loopt telkens vast op 3 kwart en dan is het geluid van de cd drive ook uit want daarvoor hoorde je hem hard zoemen zoals die dat gewoonlijk doet
de volgende dingen heb ik geprobeerd
windows installeren op de oude schijf
andere installatie cd (32bit)
andere sata poort
en ik wou de installtie op een usb stick zetten tot ik tot mijn schrik er achter kwam dat heel windows vast loopt zodra ik mijn wachtwoord heb ingevoerd
linux 10.4 werkt nog wel
dus de vraag is weet iemand de oplossing van dit probleem
system specs:
AMD Athlon II X2 250 @ 3ghz
6 b kingstone hyper x
ati HD 5770
as rock m3a7ghx/ 128m
oude hardeschijf: Seagate barracuda lp st310000520As
nieuwe hardeschijf: Samsung spinpoint f3 HD103Sj
ik heb ook wat google werk gedaan niks wijzer van geworden ben op het moment een MEMtest aan het doen...
mem test is ook vast gelopen na 47 seconden..