Ik heb nu al meerdere dingen geplaatst op dit forum over mijn BSOD's deze schijnen niet op te houden, dit ligt waarschijnlijk aan de hoeveelheid werkgeheugen (8GB) Op een Asus P7p55D LE. Nu schijnt het dat dit niet goed samen gaat.
Als ik 4GB gebruik dan werkt alles wel gewoon goed, met 6 weet ik niet. dit moet ik uit testen.
Maar ik vroeg me af of het ook een andere oorzaak kan hebben. Ik heb ondertussen al een aardige tijd (2jaar) een PSU van Coolermaster er in hangen (520W) Maar door recente upgrades is mijn verbruik ver omhoog gegaan.
Mobo : p7p55d LE
cpu : i5 750
ram : 8GB 1333mhz corsair
GPU : ati 5870
+ 500, en 160GB harde schrijf en 2 SSD's van 60GB
1 DVD speler + fan controller.
Kan het gewoon zijn dat de voeding niet genoeg stroom meer geeft op sommige momenten? Al lijkt het me wel raar want tijdens het gamen heb ik geen last en problemen, alleen als mijn pc IDLE is.
Als ik 4GB gebruik dan werkt alles wel gewoon goed, met 6 weet ik niet. dit moet ik uit testen.
Maar ik vroeg me af of het ook een andere oorzaak kan hebben. Ik heb ondertussen al een aardige tijd (2jaar) een PSU van Coolermaster er in hangen (520W) Maar door recente upgrades is mijn verbruik ver omhoog gegaan.
Mobo : p7p55d LE
cpu : i5 750
ram : 8GB 1333mhz corsair
GPU : ati 5870
+ 500, en 160GB harde schrijf en 2 SSD's van 60GB
1 DVD speler + fan controller.
Kan het gewoon zijn dat de voeding niet genoeg stroom meer geeft op sommige momenten? Al lijkt het me wel raar want tijdens het gamen heb ik geen last en problemen, alleen als mijn pc IDLE is.