Anoniem: 268925

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HTC Desire Z.

Wanneer ik een app heb geopend, dan kan ik deze niet fatsoenlijk afsluiten. Op internet heb ik gevonden dat dat met een task killer kan. Ik heb deze gedownload, maar het lukt me vervolgens nog niet.

Ik heb bv een spel gespeeld en ga dan met het 'pijltje terug' naar het hoofdscherm.
Als ik dan kijk welke apps er nog open zijn (door de balk aan de bovenkant van mijn scherm naar beneden te halen) dan staat mijn spel daar bij.

Als ik de task killer open, dan zie ik het spel daar niet bij staan. Er blijft alleen maar staan: apps organizer, gmail, market, mijn uploads

Daardat ik de apps niet kan zien, lukt het me ook niet om hiermee gedownloade apps te verwijderen.

Weet iemand hoe dit kan? en wat ik daar aan kan doen?

• Anoniem: 162481
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nee, laat dat nou rusten.
Uninstall de Appkiller. Alleen als je weet wat je daarmee moet en kan in Android plus hoe Android omgaat met afgesloten applicaties, pas dan is het mogelijk nuttig om een Taskkiller te hebben. Een tweaker kan tenslotte niet zonder, maar als je hier zelf geen antwoord op hebt.........Uninstall de boel en ga je eens inlezen.
Een taskkiller is voor Android wat Alcohol voor mensen is. Het maakt (vaak) meer kapot dan je lief is :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:23
Ik zou de killer inderdaad ook lekker laten zitten. Android sluit applicaties zelf wel af als dat nodig is. Ik heb in ieder geval geen taskkiller nodig

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En de apps waarvan je denkt te zien dat ze draaien draaien meestal eigenlijk helemaal niet. Maar hier zijn inderdaad al veel te vaak woorden aan vuil gemaakt.

Lekker laten rusten en accepteren dat het geen Windows is.

Dat zit wel Schnorr.

Topicstarter
Maar gaan die apps die nog open staan dan niet ten kosten van mijn snelheid en batterij?

(Ik drink trouwens geen alcohol) ;)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nee, die krijgen geen CPU-tijd toegewezen en kunnen daardoor niets doen.

Alleen die dingen in je statusbalk blijven actief draaien.

[Voor 11% gewijzigd door Stukfruit op 19-05-2011 13:35]

Dat zit wel Schnorr.

Topicstarter
ok, bedankt!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Die in je onder in je statusbar zijn gewoon de laatste 8 gebruikte, zelfde als dat je je homeknop lang ingedrukt houd.
De apps die nog blijven draaien zie je odner actief in je statusbar staan, en als je je statusbar invouwt blijven die in de linker bovenhoek staan ;)

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:13
Het enige wat wel echt helpt is dat je programma's, die je niet (dwz nooit) gebruikt verwijderd van je telefoon, als je merkt dat deze automatisch opgestart worden.
Bijvoorbeeld het on-screen toetsenbord bij de Desire Z.
Maar de winst die je ermee haalt is minimaal, en je moet een toestel rooten om systeemapplicaties te verwijderen. Daarbij komt dat je gemakkelijk iets belangrijks verwijderd, als je er niet superveel verstand van hebt...
Hoewel het helpt, raad ik je het dus niet aan.

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee