Ik moet binnenkort mijn Vodafone abonnement verlengen, ik zit nu nog op een basis abonnement met Zorgeloos internet Blox, hier haal ik soms (ik test al een tijdje regelmatig) uploadsnelheden van boven de 1 Mbps. De officiële uploadsnelheden van mijn Zorgeloos Internet Blox is nergens te vinden. Die van Bel+SMS+Web lijkt 384 kpbs te zijn. Zie ik dit verkeerd of wordt mijn uploadsnelheid verlaagt als ik mijn abonnement verleng? Misschien dat hier mensen zijn die het even kunnen testen.
Uploadsnelheid hier met Bel+SMS+Web is gemiddeld 1.2Mbps (randstad met vol HSDPA-bereik)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hou er wel rekening mee dat als je bij Vodafone verlengt je dan een maandelijkse datalimiet krijgt van 250 MB of 1 GB (afhankelijk van waarmee je verlengt) terwijl je nu nog een fair use policy hebt (ervanuitgaande dat je je abo voor 6 september 2010 hebt afgesloten). Boven die 250MB/1 GB moet je dan gaan bijbetalen.
Zeker als je veelgebruiker bent (en dus boven die 1 GB uitkomt) kan het wellicht interessanter zijn om je huidige abonnement door te laten lopen (gewoon niet opzeggen en niet verlengen) en te sparen voor een los toestel (ik neem aan dat dat de reden is om te willen verlengen).
Zeker als je veelgebruiker bent (en dus boven die 1 GB uitkomt) kan het wellicht interessanter zijn om je huidige abonnement door te laten lopen (gewoon niet opzeggen en niet verlengen) en te sparen voor een los toestel (ik neem aan dat dat de reden is om te willen verlengen).
[Voor 30% gewijzigd door Alex) op 19-05-2011 18:37]
We are shaping the future
alleen dan betaal je wel extra omdat je eerder een toestel erbij heb 'gekregen'
in dat opzicht is mischien een sim-only abbo'tje met extra veel traffic een goedkopere oplossing.
in dat opzicht is mischien een sim-only abbo'tje met extra veel traffic een goedkopere oplossing.
Pagina: 1