Toon posts:

Arcadyan ARV7519i firewall problemen met gamen

Pagina: 1
Acties:

• twijg92
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:31
goed, het probleem begon allemaal toen mijn oude speedtouch de geest gaf een paar weken terug, toen hebbben we thuis 2 dagen zonder internet gezeten en daarna kregen we een heeeeeele fijne Arcadyan ARV7519i experiabox van kpn, deze is door hen geinstalleerd en alles goed en wel we hadden weer internet.

Echter, bij het gamen met mijn pc online, en de xbox van mn broertje zijn er verbindingsproblemen, iets over Nattype:strict of Nat-type:udpblocked

nou keek ik even in de experiabox, en er zit een firewall in die box, nou had ik die in mijn vorige router altijd uitstaan en de firewall op mn pc ingeschakeld met een uitzonderingsregel op de online games

De vraag:
Hoe sloop ik die firewall uit die Arcadyan, eens zien of ik dan weer normaal kan verbinden.

De game die ik speel die zeurt met dat NAT-type is Test Drive Unlimited 2, dat speel ik online met nog enkele tweakers

mn broertje speelt meestal GoW en Halo op zn xbox.

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 21:55
Meestal zit er in de firewall (ook op een experiabox) een optie om uitzonderingen te geven. Voer hier de correcte poorten in of geef aan, wanneer dit kan, welk spel door de firewall mag.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

• twijg92
ik heb al poorten geopend, de poorten die op het forum zelf stonden, toen ging ik van Nat:strict naar
Nat:udpblocked

daarom dacht ik eraan die firewall gewoon uit te zetten, alleen kan ik dat nou weer nergens vinden

• twijg92
topic mag dicht,

heb nu een ander modem ertussen gezet, weg probleem :D

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:38
Topics gaan niet dicht als je een oplossing hebt gevonden.

En just for the record. Je Nat type gaat niet veranderen als je de firewall uitzet op je modem/router.

• twijg92
aha, naja ik heb nu een sitecom, nat type is FUll open cone dus voor mij werkt alles nu :P
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee