Windows 7 x64 installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

• leejohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-12 17:20
Hallo Allemaal,

Ik heb gisteren een Asus Sabertooth x58 ingebouwd met een i7 950.
Nu wil ik Windows 7 x64 installeren op mijn Vertex 3, maar blijft de Windows installatie hangen op Expanding FIles. Op dat moment gaat het lampje van de DVD uit en doet hij niks meer. Je kunt wel de installatie afbreken. Het is heel willekeurig. De ene keer blijft hij steken op 10% de andere keer op 70%. Ik heb de SSD al geprobeerd met Diskpart een Clean All uit te voeren. Deze was na 10 uur nog niet voltooid. Ik krijg dus met geen mogelijkheid mijn systeem geïnstalleerd. Heb ook een nieuwe DVD geprobeerd. Ik heb gewoon een bankje van 2GB geheugen erin zitten. Iemand een idee?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:11
Misschien handig om het bij 1 topic te houden?
Installatie Windows 7 SP1 blijft hangen

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Maak vanaf een andere (werkende) computer een bootable USB stick. Desnoods installeer je eerst een 64 bit besturingsysteem in een VM als je geen 64 bit machines hebt om een stickje vanaf te maken.

(64 bit bootable Win7 setup stick moet worden gemaakt op een 64 bit OS)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik lees dat je een "nieuwe DVD" hebt gebruikt, dit doet denken dat je met "gedownloade" zut bezig bent. Weet je wel zeker dat jouw Windows 7 ISO in orde, probeer anders eerst eens een orginele DVD. :)

Overigens zoals hierboven al is gezegd dat 1 topic wel voldoende is, crosposting wordt hier niet erg op prijs gesteld en aangezien de ander beter op zijn plek staat wordt deze gesloten.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.