Toon posts:

Samsung UE40D7000 - Haperend beeld

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 128183

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem sinds ik de tv 2 weken geleden heb gekocht:

Het probleem is dat het beeld bij bewegingen niet vloeiend meegaat maar heel regelmatig een seconde hapert. En dan vooral wanneer een bewegend object wordt ingezoomd en dus groot in beeld is. De haperende bewegingen zijn gewoon erg storend om naar te kijken.

Heb nu al 2 keer telefonich contact gehad met Samsung.
Echter werd het de eerste keer afgeschoven op de ‘verouderde’ firmware. Echter was de firmware in het toestel dezelfde als die ik volgens de medewerker moest downloaden en updaten. De tweede keer werd de oorzaak afgeschoven op de digitale televisie ontvanger. Echter had ik daar op mijn vorige Sony LCD tv nooit geen problemen mee en doet het probleem zich niet alleen voor bij digitale televisie maar ook bij een dvd kijken of bij het spelen van games.

Heeft iemand enig idee of dit een bekend probleem is en of hier met instellingen iets aan te doen is?

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zet motion opties en de MPEG filters opties eens uit. Dan zal het er beter uit moeten zien denk ik.

Ik had namelijk iets soort gelijks met mijn Samsung TV en nadat ik bijna al die beeld verwerkings opties uitgezet had was het over.

[Voor 44% gewijzigd door Sumuhtsop op 19-05-2011 08:13]

• ruitech
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-04 14:10
Heb je dit probleem enkel als je TV kijkt of ook als je bijvoorbeeld externe bronnen als een pc/laptop aansluit?

Topicstarter
ruitech schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:11:
Heb je dit probleem enkel als je TV kijkt of ook als je bijvoorbeeld externe bronnen als een pc/laptop aansluit?
Alleen bij tv en dvd kijken...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 23:51

Wildfire

Joy to the world!

Zoals gezegd, zet eens wat beeldbewerkingsopties uit. Vooral dat Motion Plus wil nog weleens haperingen veroorzaken.

Maar zet iig zeker het noise reduction en MPEG Noise filter uit. Onzin dat die dingen aanstaan bij digitale bronnen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Topicstarter
Wildfire schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:03:
Zoals gezegd, zet eens wat beeldbewerkingsopties uit. Vooral dat Motion Plus wil nog weleens haperingen veroorzaken.

Maar zet iig zeker het noise reduction en MPEG Noise filter uit. Onzin dat die dingen aanstaan bij digitale bronnen.
Alle genoemde optie uitgezet echter zonder resultaat...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 22:42

freddyathlon

McLaren Mercedes

Anoniem: 128183 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:00:
[...]

Alle genoemde optie uitgezet echter zonder resultaat...
Mooi topic:

Ik heb vrijdag een Philips 37pfl4007h/12 gekocht.
Hierop is een mediabox van UPC aangesloten en ik ervaar hetzelfde probleem als wat jij beschrijft.

Ik open hiervoor een apart topic; andere TV en ander merk

[Voor 36% gewijzigd door freddyathlon op 10-06-2012 08:49]

Apple iPhone 14 Pro Max  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee