Toon posts:

Hoe demo versie resetten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-05 20:07
Beste,

Hoe kan ik een verlopen demo resetten en dan terug plaatsen .Zomaar terug plaatsen werkt niet . Waarschijnlijk heeft de computer dat ergens bijgehouden .
En demo versie wordt soms maar een paar keer gebruikt op een maand en dan is de demo niet meer aan te spreken . zoals vb Winrar
Mocht deze vraag mij kwalijk genomen worden door de moderatoren , mag dat topic gesloten worden :'( .
En ik bied dan ook mijn verontschuldiging aan voor de vraagstelling .

groeten

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:21
Door het te kopen..

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:38

QinX

Shai-Hulud

hoe kan winrar nu een voorbeeld zijn? vraagt bij mij altijd om een licentie maar kan het gewoon gebruiken.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Valt dit niet onder beveiliging omzeilen?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 14:34

mace

Sapere Aude

Dit valt onder beveiliging omzeilen en indien je niet een verdomd goede reden hebt om de software niet aan te schaffen kun je beter hem gewoon kopen, of een alternatief zoeken die wel gratis is.

[Voor 5% gewijzigd door mace op 18-05-2011 23:19]

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 10:37
Format helpt na mijn weten alleen maar...

Maar zoals iedereen al zegt, het is beveiliging omzeilen.
Dus ben bang voor je dat je dan toch het product moet aanschaffen of een alternatief moet zoeken

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

system restore naar de datum ervoor wellicht

Iperf

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 14:34

mace

Sapere Aude

Format helpt vaak ja. :P

Maar het is niet zo moeilijk uit te zoeken wáár dat programma z'n informatie vandaan haalt hoor. Kunnen maar een paar plekken zijn uiteindelijk.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Voortaan in een sandbox installeren, is zowiezo handig voor als het niet bevalt.

Het beste is gewoon dokken

[Voor 15% gewijzigd door Fish op 18-05-2011 23:23]

Iperf

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 10:37
mace schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:22:
Format helpt vaak ja. :P

Maar het is niet zo moeilijk uit te zoeken wáár dat programma z'n informatie vandaan haalt hoor. Kunnen maar een paar plekken zijn uiteindelijk.
Agreed.

Maar we weten ook niet eens over welke applicatie de TS in eerste instantie heeft ;)
Denk dat we daarmee misschien beter kunnen helpen

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja :)
Op deze manier gaat het alleen maar vager en vager worden met wellicht onnodige verwijten wat je met een duidelijker topicstart waar je aangeeft om wat voor software je het dan zou hebben te vermijden is.

Maar een time-expiring demo heeft dat ook met een reden, en als je zelf niet kan verzinnen hoe je dat wil omzeilen gaan we je daar ook niet bij helpen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee