Pricewatch filter - ASP.NET

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Op het moment ben ik bezig met een site waaronder een 3-layer datamodel zit, als datalayer gebruik ik de opties van Linq-to-Entities.

Nu ben ik op zoek naar een goede methode om net zoals de pricewatch filter een soort van drilldown te maken van mijn searchresults (een entity collection).

Het moet dus mogelijk zijn om de aan de orginele collectie een nieuwe filter toe te voegen of te verwijderen.

Ik heb nog geen goede manier gezien om dit soort "where statements" toe te voegen aan entity collectie maar later ook weer te verwijderen.

Heeft iemand een nette manier om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heb je zelf al verzonnen of geprobeerd? (Zie onze Quickstart). En heb je voor de gein onze zoekmachine al eens geprobeerd? ;)

Sorry, maar we verwachten hier wel iets meer eigen inzet en initiatief (zie voorgenoemde quickstart). Open gerust een nieuw topic maar zorg dan dat je onze quickstart hanteert a.u.b ;)

Ik zie overigens niet waarom je ze "naderhand" zou moeten kunnen wijzigen? Je houdt gewoon de state van de user-selectie bij en bij elke pageview/request bouw je gewoon je query (expression tree) op vanaf scratch en die laat je dan los op je set. Lijkt me geen rocket science? Wat leuke caching-saus eroverheen en je kunt vooruit; iig totdat je deftige bezoekersaantallen krijgt ;)

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 18-05-2011 22:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.