Vandaag toevallig weer een site tegengekomen waarvan ik zéér sterk vermoed dat het niet bepaald een koosjere site is: http://markteu.com/
Ik ben op zoek naar een pricewatch: Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser. Aangezien ik deze heb gehad, maar die bij mijn ex achter is gebleven toen ik daar vertrok, toch maar eens kijken of ik er ergens nog eentje kon vinden.
Zodoende kwam ik op marktplaats op deze advertentie uit van deze adverteerder.
Originele advertentie staat onderaan
Aangezien ik ook graag de spulletjes krijg waar ik voor betaal (ik had die 2 voor de prijs van 1 toen nog niet gelezen) toen maar eens even verder gaan zoeken. Hieronder volgen dan ook een aantal punten die de winkel naar mijn inzicht erg twijfelachtig maken. Ik vermoed dat de meesten het overigens wel met mij eens zullen zijn.
Het in de advertentie genoemd adres (Zonnebaan 22, 3542 EE Utrecht) levert in Google Earth en Google zoekmachine een sportschool op.
Op de contactpagina van markteu.com (https://markteu.com/contact-form.php) staat vervolgens een ander adres (Plantagepolder 11, 3991 ZE Houten).
Google leert mij dat dit een appartement is, waarbij het mij lijkt dat deze op dit moment zelfs te koop staat. Op Google Streetview is inderdaad een huizenblok te zien met iets van een schooltje onderin.
Verder heb ik nog even een whois achtige search gedaan (daar ben ik niet zo in thuis) en dat leverde het volgende op: http://detailstats.com/whois.php?domain=markteu.com.
Bij de Kamer van Koophandel kan ik deze winkel ook al niet vinden.
Het telefoonnummer 030-2900121 lijkt niet te bestaan, 030-2900131 daarentegen lijkt wel van iemand te zijn, Zonnebaan 22 namelijk. Bij die sportschool dus.
Bij deze mijn beste medetweakers, u zijt gewaarschuwd!
En mocht iemand toch ervaringen met deze winkel willen delen, dan kan dat natuurlijk in dit topic.
Originele advertentie (voor het geval deze in de toekomst niet meer te lezen is):
Ik ben op zoek naar een pricewatch: Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser. Aangezien ik deze heb gehad, maar die bij mijn ex achter is gebleven toen ik daar vertrok, toch maar eens kijken of ik er ergens nog eentje kon vinden.
Zodoende kwam ik op marktplaats op deze advertentie uit van deze adverteerder.
Originele advertentie staat onderaan
Aangezien ik ook graag de spulletjes krijg waar ik voor betaal (ik had die 2 voor de prijs van 1 toen nog niet gelezen) toen maar eens even verder gaan zoeken. Hieronder volgen dan ook een aantal punten die de winkel naar mijn inzicht erg twijfelachtig maken. Ik vermoed dat de meesten het overigens wel met mij eens zullen zijn.
Het in de advertentie genoemd adres (Zonnebaan 22, 3542 EE Utrecht) levert in Google Earth en Google zoekmachine een sportschool op.
Op de contactpagina van markteu.com (https://markteu.com/contact-form.php) staat vervolgens een ander adres (Plantagepolder 11, 3991 ZE Houten).
Google leert mij dat dit een appartement is, waarbij het mij lijkt dat deze op dit moment zelfs te koop staat. Op Google Streetview is inderdaad een huizenblok te zien met iets van een schooltje onderin.
Verder heb ik nog even een whois achtige search gedaan (daar ben ik niet zo in thuis) en dat leverde het volgende op: http://detailstats.com/whois.php?domain=markteu.com.
Maakt het er ook niet echt geloofwaardiger op.Koltonowski Martin
markteu.com, office #3233624
c/o OwO, BP80157
59053, Roubaix Cedex 1
FR
+33.899701761
u3mzzm3nq6t79o2eb2uf@i.o-w-o.info
Registrar of Record: OVH.
Record last updated on 2011-03-28.
Record expires on 2012-03-28.
Record created on 2011-03-28.
Bij de Kamer van Koophandel kan ik deze winkel ook al niet vinden.
Het telefoonnummer 030-2900121 lijkt niet te bestaan, 030-2900131 daarentegen lijkt wel van iemand te zijn, Zonnebaan 22 namelijk. Bij die sportschool dus.
Bij deze mijn beste medetweakers, u zijt gewaarschuwd!
En mocht iemand toch ervaringen met deze winkel willen delen, dan kan dat natuurlijk in dit topic.

Originele advertentie (voor het geval deze in de toekomst niet meer te lezen is):
Kenmerken
Conditie:
Nieuw
Beschrijving
Al onze producten zijn origineel en in de originele doos
Bezoek ook onze website: markteu com
ACTIE!!! Alles moet weg !
Bezorging vanaf € 40,- GRATIS in heel Nederland.
GOEDKOPER DAN BIJ ONS ZULT U HET NIET VINDEN!!
Wij zijn een bedrijf dat uit heel europa producten opkoopt uit faillissementen, ook kopen wij productie overschotten op. Er zijn 3 verschillende groepen waaruit gekozen kan worden.
Al onze producten zijn origineel en ook met originele doos.
1. nieuwe artikelen
2. nieuwe artikelen met een paar lichte krassen
3. Gebruikte artikelen met perfecte technische kwaliteit
Producten worden over het algemeen altijd binnen 2 werkdagen verzonden. Verzendingen vanaf 40 euro zijn voor onze rekening en verzendingen onder de 40 euro is voor eigen rekening. De artikelen kunnen altijd geruild worden en wij hanteren een garantieperiode van 6 maanden. Deze garantie loopt bij ons. Bij producten die verkregen worden uit faillissementen vervalt de fabrieksgarantie. Wij houden de regel aan dat producten altijd op eigen kosten worden geretourneerd en na raparatie of vervanging sturen wij het artikel weer op onze kosten naar u terug.
Bij al onze artikelen zijn de dozen al is open geweest, ook bij de nieuwe artikelen. We testen de artikelen éénmaal dit om te voorkomen dat u een defect of beschadigd artikel ontvangt.
U bent natuurlijk ook altijd welkom in ons magazijn om het artikel af te halen.
Zonnebaan 22
3542 EE Utrecht
030-2900121
Wij zijn te bereiken op werkdagen van 10.30 tot 18.00 uur. Of anders bellen naar 0626522597
Van de MX 3200 hebben wij beschikbaar:
Nieuw met lichte schade: € 59,95
Twee halen, één betalen. Dat geldt voor de Logitech MX3200 Draadloos Toetsenbord + Muis, oftewel een draadloos toetsenbord en een ongesnoerde muis. Dankzij dit dynamische duo profiteert u altijd op comfortabele wijze van alle media- en communicatiefuncties die uw computer te bieden heeft. Het toetsenbord beschikt bijvoorbeeld over een dynamische zoomfeature en over een communicatieconsole die uw internetgesprekken tot een peulenschil maakt. De lasermuis met tilt-wielnavigatie voegt vervolgens een handige documentschakelaar toe aan het totaalpakket dat de Logitech MX3200 Draadloos Toetsenbord + Muis heet.
MX 3200 draadloos toetsenbord
MX 600 draadloze lasermuis
SecureConnect usb-ontvanger
Installatiesoftware (cd-rom)
Zes AA-batterijen
Snelstartgids
Handleiding Logitech MX3200 Draadloos Toetsenbord features
Drukgevoelige zoomregelaar
Ingebouwde zachte handsteun
Console voor internetgesprekken
Sneltoetsen voor volume, afspelen, volgende en shuffle Actuele status: niet meer leverbaar.
Crizyz op Steam