Toon posts:

MSN geeft mensen Offline, terwijl ze Online zijn.

Pagina: 1
Acties:

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb maar weer een Windows Live Messenger gedownload, na heel lang Ebuddy gebruikt te hebben.
maar er is een probleem, Windows Live Messenger geeft mensen Offline, Terwijl ze gewoon Online zijn?!
Als ik op ebuddy kijk zijn ze online en kan ik gewoon met ze praten, maar op MSN niet.
hoe kan dat?

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 10:02
Welke versie van WLM gebruik je? En is dit de desktop of de mobiele versie?

[Voor 24% gewijzigd door Ryan_ op 19-05-2011 08:36]

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 21:06

Zorian

What the fox?

Dit herken ik.
Er zijn vrij veel mensen (stuk of 10-15) die mij al maanden niet meer online hebben gezien, terwijl ik vrijwel elke dag online ben.

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 18:06

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb dit ook wel eens, weet er geen oplossing voor.

soms zeggen mensen dan "hey je bent er weer" haha.

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:43
Die windows live messenger is wat mij betreft echt een ramp. Ik heb zelf ook dit probleem gehad. Wat blijkt, hij synchroniseerd je status in je hotmail met die op je telefoon en die op je normale computer. Uiteindelijk raakt dit helemaal in de war en krijg je dus die foute weergave. Een keer via je inlog menu aanvinken dat je overal uitlogt behalve bij je desktop maakt al een hoop goed.

Vervolgens even controleren of je niet gedeeltelijk offline weergegeven wordt, een nieuwe optie in wlm. Linksonerin je lijst met contacten staat dan iets als "u wordt nu offline weergegeven voor meerdere personen, klik hier om online weer te geven voor iedereen".

• Unflux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10-2019

Unflux

mv crisis > /dev/null

Welke versie gebruiken jullie? De nieuwste zeker?

"But we are hackers and hackers have black terminals with green font colors!" - John Nunemaker

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee