MSN geeft mensen Offline, terwijl ze Online zijn.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb maar weer een Windows Live Messenger gedownload, na heel lang Ebuddy gebruikt te hebben.
maar er is een probleem, Windows Live Messenger geeft mensen Offline, Terwijl ze gewoon Online zijn?!
Als ik op ebuddy kijk zijn ze online en kan ik gewoon met ze praten, maar op MSN niet.
hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
Welke versie van WLM gebruik je? En is dit de desktop of de mobiele versie?

[ Voor 24% gewijzigd door Ryan_ op 19-05-2011 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:13

Zorian

What the fox?

Dit herken ik.
Er zijn vrij veel mensen (stuk of 10-15) die mij al maanden niet meer online hebben gezien, terwijl ik vrijwel elke dag online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb dit ook wel eens, weet er geen oplossing voor.

soms zeggen mensen dan "hey je bent er weer" haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00
Die windows live messenger is wat mij betreft echt een ramp. Ik heb zelf ook dit probleem gehad. Wat blijkt, hij synchroniseerd je status in je hotmail met die op je telefoon en die op je normale computer. Uiteindelijk raakt dit helemaal in de war en krijg je dus die foute weergave. Een keer via je inlog menu aanvinken dat je overal uitlogt behalve bij je desktop maakt al een hoop goed.

Vervolgens even controleren of je niet gedeeltelijk offline weergegeven wordt, een nieuwe optie in wlm. Linksonerin je lijst met contacten staat dan iets als "u wordt nu offline weergegeven voor meerdere personen, klik hier om online weer te geven voor iedereen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Welke versie gebruiken jullie? De nieuwste zeker?
Pagina: 1