Morgen krijg ik een van iemand een gebruikte G15 toetsenbord. Alleen nu heb ik een vraag. Ik heb hier nog een goeie muis van een Logitech LX 710 Deze doet het perfect en gaat ook nog niet weg. Mijn toetsenbord van de LX710 gaat dan gebruikt om op afstand te kunnen werken, want me pc verhuist naar een betere omgeving waar hij dan ook als Media center wordt gebruikt. Welnu is mijn vraag gewoon simpel.
Kan ik 2 toetsenborden op 1 pc aansluiten, en kan ik naast de G15 Toetsenbord gewoon me muis gebruiken? (draadloos) En levert dit geen conflicten op? (ik gebruik de toetsenborden niet tegelijk)
Simpel gezegd
Kan ik gewoon 2 Toetsenborden aansluiten op 1 pc waarvan 1 aan een draadje en de ander Draadloos.
En kan ik gewoon de software erop zetten zonder conflicten?
Lijkt me geen moeilijk vraag ik denk dat het wel kan maar ik wil het gewoon zeker weten.
Bedankt
Kan ik 2 toetsenborden op 1 pc aansluiten, en kan ik naast de G15 Toetsenbord gewoon me muis gebruiken? (draadloos) En levert dit geen conflicten op? (ik gebruik de toetsenborden niet tegelijk)
Simpel gezegd
Kan ik gewoon 2 Toetsenborden aansluiten op 1 pc waarvan 1 aan een draadje en de ander Draadloos.
En kan ik gewoon de software erop zetten zonder conflicten?
Lijkt me geen moeilijk vraag ik denk dat het wel kan maar ik wil het gewoon zeker weten.
Bedankt
Johann Sebastian Bach