• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Morgen krijg ik een van iemand een gebruikte G15 toetsenbord. Alleen nu heb ik een vraag. Ik heb hier nog een goeie muis van een Logitech LX 710 Deze doet het perfect en gaat ook nog niet weg. Mijn toetsenbord van de LX710 gaat dan gebruikt om op afstand te kunnen werken, want me pc verhuist naar een betere omgeving waar hij dan ook als Media center wordt gebruikt. Welnu is mijn vraag gewoon simpel.
Kan ik 2 toetsenborden op 1 pc aansluiten, en kan ik naast de G15 Toetsenbord gewoon me muis gebruiken? (draadloos) En levert dit geen conflicten op? (ik gebruik de toetsenborden niet tegelijk)

Simpel gezegd
Kan ik gewoon 2 Toetsenborden aansluiten op 1 pc waarvan 1 aan een draadje en de ander Draadloos.
En kan ik gewoon de software erop zetten zonder conflicten?

Lijkt me geen moeilijk vraag ik denk dat het wel kan maar ik wil het gewoon zeker weten.

Bedankt

Johann Sebastian Bach

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:37

Plato112

Da is toch nie normaal!

Waarschijnlijk werkt het wel, maar als je googelt zul je zien dat er wel mensen zijn met problemen met twee toetsenborden.
Hier op Got is ook een topic te vinden van iemand met een probleem met een G15 en een oud draadloos toetsenbord.

Het makkelijkst lijkt me echter gewoon even te wachten tot morgen, want nu speculeren terwijl je het morgen weet schiet niet heel erg op.

Edit: Muis werkt sowieso lijkt me.
En je G15 gebruikt andere software(profiler en lcd-manager) dan je LX 710 (SetPoint)

[Voor 13% gewijzigd door Plato112 op 18-05-2011 19:36]

Speed limits are like herpes.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
@ Plato112, ah nou ik wacht af hoe het morgen gaat. Ik heb er wel vaker toetsenborden aangeprikt.
Trouwens deze tekst heb ik geschreven met een HEMA toetsenbord dat gewoon werkt, en ik kan me LX710 ook gebruiken. Dus ik ga er van uit dat het gewoon gaat werken. Windows doet niet moeilijk

Johann Sebastian Bach

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zouden 2 keyboards problemen geven?
Hooguit als je software gebruikt voor multimediatoetsen dat dat kan conflicteren, maar puur de HID zal echt geen gezeik geven hoor.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Zolang beide toetsenborden via een USB poort worden aangesloten -> Ja. Of het nou bedraad of draadloos is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Heb zojuist even de G11 van broertje gejat, installeerde software, na 1 reboot werkt het. Maar ja je weet maar nooit. We zullen het zien morgen

Johann Sebastian Bach

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

D4NG3R schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:54:
Zolang beide toetsenborden via een USB poort worden aangesloten -> Ja. Of het nou bedraad of draadloos is.
1 op PS/2 en de ander op USB gaat ook prima hoor.

• D4NG3R
  • Nu online
Terw_Dan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:01:
[...]

1 op PS/2 en de ander op USB gaat ook prima hoor.
Nooit geprobeerd, had eigenlijk verwacht dat dit conflicten zou geven :+ .

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

En waarom zou dat conflicten geven?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

D4NG3R schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:03:
[...]

Nooit geprobeerd, had eigenlijk verwacht dat dit conflicten zou geven :+ .
Waarom zeg je dan zo stellig ja ?

Iperf

• D4NG3R
  • Nu online
fish schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:04:
[...]

Waarom zeg je dan zo stellig ja ?
Omdat het hier over 2 USB Keyboards gaat.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

En waarom kan het dan wel met 3 usb muizen bijvoorbeeld (want dat heb ik zeker weten getest)
2 toetsenborden usb durf ik niet 100% te zeggen, ook al ben ik aardig zeker dat ik het vast al eens gedaan heb

Iperf

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Heb zojuist alle toetsenborden in huis aangesloten en het werkt allemaal. Ga het zien morgen, Ik verwacht geen problemen.

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee