Toon posts:

HTC Desire Startende Apps, traag onderin menu en PC connect

Pagina: 1
Acties:

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:00
Hallo,
Ik heb mijzelf gisteren blij gemaakt met een tweedehandse Desire. Krasvrij scherm, incl 4gb SD alleen kleine beschadiging links bovenop omdat er een sleutelbos op gevallen was. En dan voor 175 euro.

Maar goed, na wat geklooid te hebben met het (geweldige) apparaat viel mij op dat onderin het menu (bij homescreens dat linker knopje op scherm) hij wat traag word. Dat is alleen bij de laatste 2 regels. Boven en midden is hij gewoon snel. Weet iemand of dit een bekend probleem is of oplosbaar is?

Verder valt mij ook op dat applicaties als Aandelen, footprints, friends stream en peep zomaar aangaan zosnel ik hem van scherm beveiliging af haal. Dit zie ik met de app Advanced Task Manager. Als ik ze dan afsluit gaat het goed en komt er RAM vrij. Maar als ik dan weer scherm aanzet staan ze gewoon weer aan. Aangezien ik deze apps niet gebruik omdat ik geen internet abbo heb (prepaid) wil ik dat ze uit blijven. Maar deinstalleren kan niet, uitzetten kan niet (ze gaan weer aan). Als ik ze uit heb gezet heb ik ongeveer 200/210 MB vrij en als ze aanstaan gaat het snel naar de 190. Maar toen ik net me desire herstarte had ik MET die apps 260MB vrij. Dus ik laat ze ff aan staan om RAM te sparen. Want blijkbaar neemt het meer in als ze aangaan dan dat ze al aanstaan. Weet iemand hoe ik die apps dus permanent kan uitschakelen?

Ook heb ik problemen met de usb connectie. Als ik de telefoon aan me laptop hang dan gaat hij de drivers installeren, maar dat mislukt. Ik zie het opslag medium wel bij Deze Computer maar hij is grijzig, ik kan hem dus niet aanklikken. Ik heb al een paar keer geprobeerd om hem te verwijderen bij Apparaat beheer en opnieuw laten installeren, maar dat heeft niet mogen baten. Ook heb ik het programma HTC Sync geprobeerd, maar die ziet de telefoon helemaal niet. Ik heb ook geprobeerd om zonder internet te installeren, maar dat hielp ook niet. Ik heb de verschillende modi op de telefoon ook al geprobeerd. Weet iemand hier een oplossing op?

Ik hoop dat iig het laatste probleem opgelost kan worden(zal ook wel denk ik), met die andere kan ik opzich wel leven als het niet anders kan, maar fijn is het niet.

Mvg.
Kryziek

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Heb je al geprobeert je Desire helemaal terug laten keren naar de fabrieksinstellingen?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Kryziek
Dat had de vorige eigenaar al gedaan.
Maar als ik dat doe, ben ik dan echt alles kwijt? Of gaan alleen de instellingen terug.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Alleen de instellingen, het systeem komt er weer zo op zoals hij was toen je Desire uit de fabriek van HTC kwam.

De vorige eigenaar zegt dat hij het wel heeft gedaan, maar is dit ook zo?

• Kryziek
Het trage onderin menu is er nog. Zal wel aan Sense ofzow liggen.
Het usb probleem is wel opgelost. :D Bedankt voor de oplossing. Ik had het liever niet gedaan want nu ben ik alle apps kwijt.
Maar de apps Friend Stream en Peep blijven wel aangaan.
(De vorige had dat wel gedaan want de homescreens enzo zien er hetzelfde uit als toen ik hem kreeg. ;) )

[Voor 17% gewijzigd door Kryziek op 18-05-2011 19:41]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dat trage waar je het over hebt, is dat steeds in een bepaald deel van het scherm? Kan je eens beter uitleggen wat je daar mee bedoelt? ijlt het scherm na? Wanneer doet het zich precies voor?

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 09:38
Ik heb ook dat hij bij de laatste regel apps langzaam scrollt. Dat lijkt zo bij elke Desire te zijn, jammergenoeg.

• Kryziek
@bullet: In het menu, als je scrollt en dan de onderste 1/2 regels. Die gaan wat schokkerig.

@PerfectLight: Hmm, beetje jammer. Moet er dan maar aan wennen. ;)

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 09:38
Bij de volgende update zul je er geen last meer van hebben waarschijnlijk :). Dat scrollt hij per 4 rijen apps geloof ik.

• Kryziek
Ik hoop het. :D

Maar de apps zoals Aandelen, Footprints enzo die blijven gewoon starten, zonder dat ik ze ooit aangeraakt heb sinds het terug zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-01 13:47
root je desire zet ze op je sd en delete ze
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee