• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 09:35
Hey GoT

Ik heb een diamond shake bij telenet. Ik heb dus een HD Digicorder.
Gisteren was ik naar een opname aan het kijken, maar plots kon ik niet meer afspelen, stoppen, vooruitspoelen,... Ook de digicorder afzetten lukte niet. Ik wist niet wat het probleem was, dus dan maar het stopcontact uitgetrokken (wat ik mss niet mocht gedaan hebben?). Stopcontact weer in, op het schermpje van de digicorder komt eerst 'Initializing', daarna 'Starting MHP'. Op de tv komt dan een scherm met als tekst iets in de aard van "is aan het opstarten, even geduld aub". Ik heb de digicorder de hele nacht laten opstaan maar hij bleef daar dus hangen. Vandaag de digicorder nog eens uit het stopcontact getrokken en 5 minuten erna weer herstart maar hetzelfde probleem...

Is mijn digicorder stuk?
Zo ja: Het is een gehuurde digicorder (diamond shake) dus hoe zit het met garantie en dergelijke? Moet ik iemand laten komen van telenet?
Niet stuk?
Wat is dan het probleem?

Tnx!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• jorben
Jep: 'Done. Fact reset' komt erop, daarna blijft hij weer hangen bij 'starting MHP'

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Als eens geprobeerd te herstarten (na stroom er af te halen) zonder de simkaart er in?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 00:50

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik zou op z'n minst contact op nemen met de helpdesk van Telenet, wanneer er niets met de instellingen is gebeurt lijkt het er gewoon op dat het apparaat gewoon stuk is.

Hoe het met de garantie zit? Wanneer je iets huurt is niet jouw eigendom, normaal gesproken zal een decoder dan ook gewoon door Telenet worden vervangen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• jorben
Neobahamuth schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:20:
Als eens geprobeerd te herstarten (na stroom er af te halen) zonder de simkaart er in?
Jep heb ik geprobeerd. Tevergeefs

• jorben
Bullet NL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:23:
Ik zou op z'n minst contact op nemen met de helpdesk van Telenet, wanneer er niets met de instellingen is gebeurt lijkt het er gewoon op dat het apparaat gewoon stuk is.

Hoe het met de garantie zit? Wanneer je iets huurt is niet jouw eigendom, normaal gesproken zal een decoder dan ook gewoon door Telenet worden vervangen.
Ok dank u wel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jorben
Ik heb de klantendienst gebeld en deze wisten me te vertellen dat mij harde schijf gecrashed is :(
Morgen ga ik dus mijn digicorder omruilen.

Ik heb nu deze digicorder: AD2000
En vroeg mij af of ik recht heb op deze digicorder: AD2100

Ik heb begrepen dat deze sneller werkt en dat we 2 dingen kunnen opnemen en dan nog naar iets anders zouden kunnen kijken? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Als ik hier geen recht op heb, wat kan ik dan doen om er wél recht op te hebben? :P
Ik hoop dat ik duidelijk ben ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je hebt recht op een gelijkwaardig product bij een aangekocht product.

Hoe dat zit met gehuurde producten, zul je moeten nalezen in de voorwaarden van de aanbieder.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

kick

Zo, m'n HD Digicorder is eergisteren ook overleden. :(
Toen ik thuiskwam, merkte ik dat er niets op het display stond. (In standby wordt de klok weergegeven.)
Een reboot maakte geen verschil.
Enkel in absolute duisternis kon je 3 lange evenwijdige gele lijnen over de hele lengte van het display heel flauw zien oplichten.

Gisterenavond dus even naar de helpdesk gebeld en die vertelden me dat ik het bij mijn dichtstbijzijnde Telenet-winkel mocht omruilen.
Dat heb ik deze ochtend dan ook gedaan. De oude HD Digicorder in z'n doos meegenomen en na 3min. was ik alweer buiten met een splinternieuwe! d:)b

De medewerker vroeg zelfs geen enkele uitleg van het probleem. Hij nam gewoon m'n oude toestel uit de doos, opende een kast achter hem waar er tientallen in plasticfolie klaarstonden en stak een gloednieuwe terug in mijn doos. Hij matchte even het nieuwe serienummer van het toestel aan mijn account en klaar was Kees.

Ik had nog even gevraagd of ik weer hetzelfde model (320GB) kreeg en of het niet mogelijk was om de nieuwere versie (500GB) te krijgen. Dat zou echter '€50 activeringskosten' vereisen dus heb maar bedankt.

Alles is ondertussen opnieuw aangesloten en werkt perfect. Enkel moet ik weer 30 min. voorzien om de zendernummering weer aan te passen.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee